Igår, igår och igår

Igår satte jag min mobil på ljudlös. Idag - 40 missade samtal, 13 sms. Helt galet, helt galet. Menmen.

Först skulle jag iväg och bada igår, varav de ringer från Weekday och vill ha mig som modell. Jag kommer dit, sitter ett tag, sedan får jag höra att de inte behöver mig ändå. Skönt och trist på samma gång. Åker iväg och badar på Långholmen, blir raggad på av två män med motiveringen att jag har snygga ben (ni vet de orakade! Och ja, mina strån är SVARTA) åker hem, möter upp Katta. Går på Weekdays modevisning. Blir speciellt intresserad av en mycket intressant oxch puffig täckjacksvariant från So last season - herrlinje.

Efter det blir det klubb Ace med Katta och
Sofia Dahlén som åkt upp till Stockholm för hela sommaren, jippie!

Planen efter det var egentligen först Stureplan och sedan Sweet 'N Candy. Först Neu, men där var det konstigt. Inte ett ansikte jag kände igen. Vi bestämde oss då för Spy bar. Jag önskar att jag vore 2 meter lång, för det var en omöjlighet för vakterna att se mig veva kortet bakom massan. Då blev vi griniga och åkte hem istället, vilket nog var bra, för nu ska jag snart möta upp Sussi och dra till Långholmen igen. Jag måste bara hitta ett tillräkligt stort plåster för den härliga blodblåsan som infunnit sig under ena stortån. Fyfan för sandaler utan strumpor, det är tamejfan mordiskt!

Jag vill åka ut på landet!

Kommentarer
Postat av: anton

tyckte du visningarna va bra?

Postat av: Stureplans emailservice

Var där också på modevisningen

2007-06-11 @ 23:41:34
URL: http://stureplan.zzn.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback