Klamydia? Ja, tack! Gärna!

Eftersom att jag är ute mycket så blir jag också raggad på mycket, speciellt då de flesta vet vem jag är eller sett mig med tanke på fotojobbet för Stureplan. Jag är inte särskilt intresserad, någonsin, och brukar alltid ha ett par avvisande fraser på lager, som ändock inte ska vara förolämpande. Ingen är ond för att de raggar, nämligen, folk är bara jobbiga och dumma när de blir påträngande - vilket de flesta faktiskt inte är, tack och lov.

Igår gick jag runt och sa till folk att jag hade KLAMYDIA, exempelvis.

Och vet ni det sjuka?

Folk blev än mer intresserade.

Och jag undrar, hur? Varför? Borde inte folk typ, jag vet inte, inte vilja idka samlag med någon som har en könssjukdom? Vad ska jag säga i framtiden? Att jag har Syfillis, Gonorré eller vad som helst? Vet ni förresten att Klamydia kan spridas till ögonen? Man kan alltså inte heller utföra sånt där oralt snusk heller.

Jag förstår inte!

Folk är så jävla sjuka i huvudet!


Kommentarer
Postat av: Hanna

och du e sjukt bra! grymt

2007-06-02 @ 17:21:01
Postat av: Mattias

Dom kanske vill ha ett djupare förhållande.

2007-06-02 @ 18:03:52
Postat av: Luwalira

Skönt inlägg som vanligt=)
Jag kan inte fatta att jag regelbundet läser din blogg, en tjejblogg. Men det är igentligen inte så konstigt för att din blogg är väldigt personlig och intressant.
Det är väldigt bra att du sticker ut i mängden av alla svenska tjejbloggar som består av inget annat än bilder på Mary Kate och personliga bilder av mainstreama svensson outfit a'la leggings, enfärgade bomulls plagg, en och annan flask designer väska.
Fridén for President!!!!!!!!

Postat av: Hanna P

strange things happens to stange people ;p

2007-06-02 @ 18:14:43
URL: http://hannapannapersson.blogspot.com
Postat av: Anonym

För att de tror att du ljuger och därmed tycker du är skön. Inte fan tänder de på själva sjukdomen. Om de nu på riktigt tror du har det beror det förmoligen på att de tror du är lätt på foten.

2007-06-02 @ 18:39:45
Postat av: L

svar: ja det är verkligen helt sjukt (nicoles mail). när jag skrev att jag hoppades att det var ett skämt så menade jag inte från hennes sida. utan att någon annan person hade hittat på det där mailet & sedan lagt ut det i hennes namn eller hur jag nu ska förklara det.

2007-06-02 @ 20:21:26
URL: http://notyoujustme.blogg.se
Postat av: L

svar: ja det är verkligen helt sjukt (nicoles mail). när jag skrev att jag hoppades att det var ett skämt så menade jag inte från hennes sida. utan att någon annan person hade hittat på det där mailet & sedan lagt ut det i hennes namn eller hur jag nu ska förklara det.

2007-06-02 @ 20:21:26
URL: http://notyoujustme.blogg.se
Postat av: L

svar: ja det är verkligen helt sjukt (nicoles mail). när jag skrev att jag hoppades att det var ett skämt så menade jag inte från hennes sida. utan att någon annan person hade hittat på det där mailet & sedan lagt ut det i hennes namn eller hur jag nu ska förklara det.

2007-06-02 @ 20:21:26
URL: http://notyoujustme.blogg.se
Postat av: tova

HÄJ VÄRLDENS BÄSTA HANNA!
tack för rolig fest.
har du lust att skicka li bild på mig senare idag när du är vaken och har laddat upp alla bilder? Mitt ego behöver tillfredsställas kraftigt!
Tack på förhand! (och efterhand, antar jag)

2007-06-03 @ 11:48:35
URL: http://irinisa.blogg.se
Postat av: Miazzu

Hehe, en jag känner hade fått klamydia i ögat efter en festival. Ingen som frågade honom hur han fick det, haha. =)

2007-06-03 @ 13:16:25
URL: http://miamias.blogspot.com
Postat av: Marit

Säg att du är på smällen

2007-06-03 @ 16:22:56
Postat av: Mimmi

Dem har det säkert de med, då är du mer än lovligt byte, för du kommer ju inte skylla på honom när du hade det från början.

2007-06-03 @ 21:11:05
Postat av: Anonym

du är så poppis du, testa att säga att du inte är intresserad alterntivt har pojkvän? så svårt det alltid måste vara

2007-06-03 @ 21:35:34
Postat av: Carl Johan

Vafan! Jaja, tack för bönor :D

2007-06-03 @ 22:44:05
URL: http://fyrchan.se/
Postat av: Hanna Fridén

Hanna: Tack!
Mattias: Än värre!
Luwalira: Tack! Jag är inte så intresserad av kändisar, måste medges. Jag vet aldrig vem som är känd eller vem som inte är det. Flera gånger har jag fått reda på att en person man hänger med är kända från ditten och datten, utan att jag haft den minsta aning innan, huöpp! Så det kommer nog inte bli kändissnack i bloggen, för jag vet helt enkelt inget om dem! :)
Hanna P: Sant. Jag är sinnessjuk.
L: Ja, ingen skulle ju bli förvånad om det hade visat sig att det var så!
Jorge: Krogen är ändå en naturlig mötesplats för folk, så det är inte så värst konstigt, tycker jag! Även om jag inte för mitt liv kan tänka mig att jag skulle bli kär med någon jag gått hem med innan jag lärde känna dem. Jag gillar att lära känna folk först.
tova: Jag skickar när jag fixar! :) Kram, tack själv!
Miazzu: Klamydia är mycket lömskt!
Marit: Jag vet inte om de skulle gå på det om jag står med en öl i ena handen!
Mimmi: Mycket, mycket bra teori!
Anonym: Jag har inte pojkvän. Dessutom brukar jag visa att jag inte är intresserad, men det funkar inte så värst ofta. Och att säga det rakt till folks ansikten gör folk ledsna, de brukar i det läget börja undra vad det är som är fel på dem, om de är fula eller jobbiga osv. Och det känns inte särskilt roligt, för oftast är folk jättetrevliga, bara det att jag ändå inte blir intresserad.
Carl Johan: Hahaha! Varsågod för bönor! Och pratstunden, det var roligt och trevligt.

2007-06-04 @ 13:31:19
URL: http://frankincense.blogg.se
Postat av: kimpe

Visste du att du kan få herpes i ögat också? :)

2007-06-05 @ 23:45:57
URL: http://machofjolla.blogspot.com
Postat av: Hanna Fridén

kimpe: Haha! Nej! Jag vet inte så mycket om känssjukdomar alls, faktiskt! En tjejkompis (som even haft Kandylom) berättade att man kunde få Gonorré eller hur fan det nu stavas i ögat, och att en av hennes killpolare fått det. Och det var så jävla stört, för jag trodde inte ens att någon fick det i Sverige idag!

2007-06-06 @ 04:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback