Mitt ex tycker att jag ska gnugga bajs i ögat

image1176Tarmslem. Det vet ni kanske vad det är. Eller kanske inte. Vanligast är att man får det vid tarminflammationer. Tarminflammationer kan vara livsfarligt, så jag hoppas väl att ni sluppit det.

Men nu sitter i alla fall min kära vän Martin Kallisti och försöker övertala mig om att tarmslem är eminent för att få bort mörka ringar och påsar under ögonen. Han försöker styrka denna teori genom att påstå att hans dyra privatläkare skulle ha berättat detta. Jag förstår inte riktigt vad Martin försöker åstakomma, och varför han vill få mig att... ja, gnugga bajs i ögonen, för att vara exakt, men jag vet inte om det tyder på sann vänskap. Det vet jag verkligen inte.


Min tanke är att han vill filma och lägga upp på You Tube. "Hanna Fridén med bajs i ögat!" skulle han döpa filmen, han skulle sprida den bland alla våra gemensamma vänner och möjliga arbetsgivare till mig. Han skulle begrava mitt rykte, begrava det i bajs.

Först nu inser jag det, man kan aldrig bli vän med sina ex, någon gång slår de tillbaka.

Men han får försöka hårdare.
Inte ens jag gnuggar bajs i ögat.


Kommentarer
Postat av: fen

Tarmslem! Men fy, låter som han vill hämnas.
Sperma går ju numer att köpa på tub i dyra antirynkkrämer.. kanske fungerar au naturell direkt från källan också.
Ett mindre otrevligt förslag för att motverka mörka ringar under ögonen är:
Skivat eller mosat äpple eller pressad äpplejuice, eller gurka. Tunna skivor läggs direkt på, mosat äpple mellan två bitar gastyg och pressad saft doppar man bomullstussar i. Lägg på ögonlocken och vila en kvart. Tar bort mörka ringar kring ögonen.
Jag har inte testat ovan tips, själv använder jag mig av den konstlade varianten, dvs smink. Orka vänta på äpplen och gurkor, fö har jag det sällan hemma :) Snygg pose!

Postat av: Anna

Hahaha, men gud. EX är det enda man behöver säga ;P

2007-06-15 @ 21:13:21
Postat av: Jenx

Vilken söt topp/kortklänning/någonting! Älskar metallic, var är den ifrån?

2007-06-15 @ 23:13:57
Postat av: emma

Haha, dör. Du skriver så skönt ibland!

2007-06-16 @ 01:34:29
URL: http://passthison.bilddagboken.se/
Postat av: rut

hmmm, han verkar ha blandat ihop det lite. det måste vara hemoroidkräm han tänker på, t ex apotekets alcoanal är UTMÄRKT att smeta på runt ögonen då de är påsiga. hjälper direkt och man stramar så det ser ut som om man har lyft sig.

2007-06-16 @ 07:16:27
Postat av: Hanna P

tarmslems, bajs eller hemoroidkräm... ex kommer alltid vara galna.

2007-06-16 @ 10:52:35
URL: http://hannapannapersson.blogspot.com
Postat av: motherfakka

jag tror att han ville ditt bästa. finns
så mycket annat konstigt som funkar så jag säger: go for it!

2007-06-16 @ 12:32:36
URL: http://motherfakka.blogspot.com/
Postat av: Linderholm

Bajs i ögonen är den kommande skönhetstrenden år 2008! Martin är bara före sin tid!! Hoppa på tåget innan det är försent!! :o

2007-06-16 @ 17:01:02
URL: http://linderholm.blogg.se
Postat av: Annika

Martin är en sådan DARLING. Jag saknar honom ofta.

2007-06-17 @ 12:52:49
URL: http://www.fatale.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback