Ratsit.se slutar vara anonymt

Förut, när man kollade upp personers ekonomi på Ratsit* var man garanterad 100% anonymitet, men inte längre. Jag vet inte från när det kommer att träda i kraft, så länge det står att man är garanterad 100% anonymitet på Ratsits hemsida så tar jag för givet att det fortfarande gäller, annars kan man nog slänga iväg en fin liten anmälan på dem.

http://www.e24.se/dynamiskt/nyheter/did_15628260.asp

Nu, de flesta är nog besvärade av detta och kommer i framtiden inte våga att använda Ratsit, jag är dock mycket road. Så fort det hela träder i kraft tänker jag köra en hårdrulle och kolla upp samtliga av mina ex, alla jag hyser tvivelaktigakänslor för och för den delen: Krograg som sket sig.

Det kommer bli mycket underhållande. Det enda som skulle vara bättre vore att drabbas av Klamydiaboomen som pågår i Sverige just nu och hävda att man haft sex med i princip alla man inte gillar, eller till och med hatar. Det vore strålande.

Nu är det bara att vänta alltså. But in the meantime, kan ni tipsa om någon som har Klamydia?



*Något som jag bland annat roat mig med ibland, men eftersom att Ratsit bara visar upp vanlig löng och inte exempelvis faktureringspengar så är det helt värdelöst. Det står exempelvis att jag tjänade lite över 17.000 i månaden är 2006, vilket inte stämmer överhuvudtaget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback