Stringtrosan gastrosan?

Den här stringen är jätterolig!

http://aftonbladet.se/vss/mode/story/0,2789,1084083,00.html

Allt jag tänker på är skavsår, gasförstoppning och gud vet vad. En jätteavklädd liten pryl som är meningen att göra saker och ting sexigare, som bara kommer orsaka underlivsacne och få det svårt för gasströmmen att fly från kroppen, det är underbart! Alla vet redan att den vanliga stringen kan orsaka dylika problem, men i mindre version.

Jag hoppas att typ Paris Hilton kommer att använda det, då kommer vi att se fantastiska headlines i stil med:


"GASCHOCK! EXPLOSION NÄR HOTELLARVTAGERSKAN AVSLÄGSNADE TROSAN!"

Oskyldigt offer: "Det var som Tjernobyl!"
Oskyldigt offer #2: "Tryckvågen var intensiv."
Oskyldigt offer#3: "Jag kommer aldrig kunna avlägsna minnet från mina slemhinnor."

Paris: "För första gången kände jag makt."


Nu hoppas vi att det här blir en trend. Okej?

Kommentarer
Postat av: julia

det var det sjukaste plagget(?), trosan, ja vad det nu va, jag har sett...

2007-06-01 @ 14:25:22
Postat av: Madeleine

Fy fan vilken ful GREJ!

2007-06-01 @ 15:37:01
Postat av: Smartasmia

Hahahahaahaha! Hahahahahaaa! Hehe..:-) Och du har mail!

Postat av: Maria

Haha! xD Jävlar vad obekväm den ser ut. Den måste ju liksom klämma sig fast?

2007-06-01 @ 16:18:31
URL: http://www.vildvittra.se/13
Postat av: malin

Man kan ju fråga sig why why WHY!!!????

2007-06-01 @ 17:44:10
Postat av: Lottisin

hahahahahahha! =)

2007-06-01 @ 18:53:44
URL: http://lottisin.blogg.se
Postat av: Glenn Johnsson

Borde bli lag på att alla fruntimmer ska ha antingen c-string eller inget alls. HAHAHAHA....

2007-06-01 @ 18:56:58
Postat av: Hanna Fridén

Tjejer: Ja, den är helt galen.
Glenn Johnsson: Det borde bli lag på att alla som heter Glenn Johnsson enbart får äta exrementer från Babianer. Eller kanske bara du, i och för sig. Blä för dig, tråkmåns.

2007-06-01 @ 19:15:28
URL: http://frankincense.blogg.se
Postat av: Agnes

Hahaha! Men vad är grejen? Vill vi plåga våra underliv ännu mer? Om man nu är så jävla rädd att det syns att man har trosor på sig får man väl köra utan (och med längre kjolar till det). Aj hårt.

2007-06-01 @ 19:25:22
Postat av: Anonym

Hahaha det var gräsligaste jag sett. Du är för härlig Hanna!

2007-06-01 @ 20:26:47
Postat av: Anonym

Hahahahaha, din blogg är jäkligt kul :P

2007-06-02 @ 10:42:25
Postat av: Samuel Löfström

äh, c-stringen är nästa logiska steg i utvecklingen, man blir ju inte direkt förvånad. :) har ni g-string på er, tjejer? för det vägrade de flesta när den kom ock.

2007-06-02 @ 13:45:30
Postat av: CommanderKeen

åhnej vad kul xD jag har typ inte sett något fulare på mycket mycket länge. det ser ut som...ja..jag vet inte vad.. något väldigt perverst och bondageliknande,

2007-06-02 @ 22:22:30
URL: http://commanderkeen.webblogg.se/
Postat av: Olle Odehammar

Hanna:
Personligen tycker jag att det låter helt sjukt med den här nya uppfinningen. Tyvärr måste jag säga att den inte tillför något till mina erotiska fantasier heller.
Men om, och jag säger om, du någonsin skulle få för dig att prova en "sån här", så kan du väl berätta om upplevelsen här? Ditt språk och dina uttryck skulle garanterat bli ett nöje att läsa när du beskriver din intima samvaro med en c-string.

2007-06-04 @ 14:05:02
URL: http://odehammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback