Besökare

Ikväll kommer underbara Petra med She city till Teatron! Det ska bli fantastiskt kul att träffa henne i verkligheten, så får jag se till att vara extra fin ikväll, också!

Det har varit många bloggbesökare på Teatron den senaste tiden. Det är alltid lika roligt, och jag blir alltid lika förvånad och generad när någon kommer fram och säger att de läser bloggen. Min fråga lyder alltid "Tack! Vad kul, gud vad rart av dig! Men varför läser du den egentligen?"

Själv har jag alltid lite svårt att förstå intresset för min blogg. Den känns väldigt ofta väldigt intern och väldigt egocentrerad. Jag blir väldigt smickrad, förvånad och generad varje gång alltså. Sedan hoppas jag att ingen tycker att jag verkar dryg för att jag inte har så mycket tid att prata när jag jobbar. Det sista jag vill ge är ett drygt intryck. Det lovar jag.

Jag blir glad.
Väldigt glad.
Och överraskad.

Tack!

Ps. Blogg.se förefaller ha raderat alla mina länkar i uppdateringen. Jag dör.

Kommentarer
Postat av: Zombielicious

Dina länkar syns och fungerar via min dator, i alla fall :)

Postat av: Mathilda

Tror att det är att den är just intern och egocentrerad som gör den så intressant, som att få smygtitta på någon annans liv. I vilket fall så gillar jag den^^

2007-03-03 @ 20:18:43
URL: http://thilda.blogg.se
Postat av: lizzie

ja jag gillar din blogg för att jag gillar att få inspiration och du inspirerar, dessutom är det ju alltid kul att leva sitt eget liv genom någon annans när man har tråkigt!

2007-03-04 @ 00:07:23
URL: http://lizz.blogg.se
Postat av: Sigrid

Vad hände med den sköna 60-talskillen som du var rätt mycket på?

2007-03-04 @ 04:04:58
Postat av: Sigrid

Vad hände med den sköna 60-talskillen som du var rätt mycket på?

2007-03-04 @ 04:06:56
Postat av: sigrid

Vad hände med den sköna 60-talskillen som du var rätt mycket på?

2007-03-04 @ 04:08:03
Postat av: sigrid

Oj, det var inte meningen att skicka spam....

2007-03-04 @ 04:10:01
Postat av: Hanna Fridén

sigrid: 60-talskillen? Jag tror inte jag förstår vem du menar! Om vi drar en tolvmånadersperiod så har jag träffat Martin (Versace), Nikita och Max. Inga andra nämnda i bloggen har varit dejter, men du syftar kanske på sköna killkompisar? De flesta av mina vänner är nämligen just killkompisar.

2007-03-04 @ 06:38:33
URL: http://frankincense.blogg.se
Postat av: Smartasmia

Hej darlingen!
För att du är en härlig injektion för det mesta - och en inspiration för det mesta. Och så mkt mer:-) Kramarna

2007-03-04 @ 10:13:29
URL: http://monokel.blogspot.com
Postat av: Sassy

Jag är lite beroende av din blogg...JAg tror att jag gillar den för att den är personlig och för att du klär dig så otroligt snyggt, utan att för den skull bara ha en massa svindyra märkeskläder. Du visar liksom att stil inte kan köpas för pengar, utan att stil kan finnas på H&M för några hundralappar!

2007-03-04 @ 20:04:56
URL: http://eurotrash.blogg.se
Postat av: Sara

Hej Hanna! Hade det trevligt på Teatron i fredags! Kul och se dig "live"! :) ha det grymt bruden, kram sara

2007-03-05 @ 08:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback