Galenskap

Igår blev jag härligt dumfull. På två öl. Jag blev dumfull på två öl av samma anledning som jag inte kunde gå på någon visning under modeveckan. Mitt sår i tjocktarmen har återigen blivit inflammerat, detta innebär att jag bara får äta en specifik typ av äckligt kosttillskott (fast jag fuskar en hel del) och så har jag gått ner sex jäkla kg av inflammation. Bläbläblä.

Men i alla fall. Lyckat resultat blev ändå uppnått. Igår när kameran gick sönder fick jag nästan panik. Försökte få över Pavel Maira som fotade på the White Room för kvällen men det fanns ingen möjlighet, tjatade till mig lite extradelar till kameran som Johan fick springa över med klockan två på natten. Det fungerade inte. Jag gjorde allt som gick, men det gick inte. Den är kaputt. Helt.

Då ville jag supa ner mig själv till apstadiet. Det lyckades jag med på två flasköl. Fantastiskt.

När jag blir dumfull händer följande: Jag blir världens snällaste, gulligaste och älskvärda människa. Jag älskar alla. Alla är underbara. Jag kramar alla. Kysser alla på kinden. Jag älskar alla. Det spelar ingen roll om de är skitstövlar. Jag älskar dem ändå.

Detta fick mig att dra iväg ett SMS till killen jag träffade senast! Ni kan gissa vad det stod. Ni har gjort det själva. Det stod: "Jag vill knulla." Detta tolkade han som att jag ville provocera honom och bråka. Jag blev förvirrad.

Sedan däckade jag hemma i min säng med ytterklädarna på! En väldig tur att SMSet feltolkades, med andra ord. Med tanke på min grava apfylla på två öl. Två öl. Underbart. Hemskt.

Galenskap.

Kommentarer
Postat av: Michaela Johansson

Ah, misstänkte att du låg och trynade sent på eftermiddagen, så jag åkte hem från Stockholm vid femtiden. Det får bli en annan gång helt enkelt! Hoppas att du repar dig från inflammationen snart.

Postat av: jonas

hej hanna, ville bara att du ska veta att du och alex är den senaste snackisen på stureplan. saxat från ett annat forum:

Anonymous said...
Någon som vet något om dessa par? Alltså om de är tillsammans eller inte:
Anna Hibbs och Jacob Ramberg,
Calle Schulman och Hanna Fridén (i så fall årets mest otippade),
Andreas Lind och Elin Kling (är de tillsammans nu? Med tanke på hur han enligt uppgift knullar runt),
VILL VETA!

March 3, 2007 4:56 PM

2007-03-04 @ 20:38:35
Postat av: Fanny

fan vad ekonomiskt. bli full på två öl. Men vad tråkigt med kameran. fyfy.

2007-03-04 @ 20:59:30
URL: http://ugly.blogg.se
Postat av: malin

haha! genialisk fylla. Kul att jag dessutom inte är den enda som fastnat för ord med "apa".

2007-03-04 @ 22:09:32
URL: http://www.tittutmalinp.blogspot.com/
Postat av: Ivana

Jag blir alltid full på två glas vin. Därför jag har låtit bli att dricka på ett år haha

2007-03-04 @ 22:34:11
URL: http://pimpgizmo.blogspot.com
Postat av: Malte

De kontaktade mig från ett marknadsundersökningsföretag och undrade om jag kollar på olika sorters hemsidor. Ja. Dejtingsajter? Nä. Bloggar? Ja. Blogspot.com? Nä. Blogg ditt och datt punkt com? Nä. Blogg.se. Ja, och så nämnde jag den här bloggen som är den enda jag läser. Så jag kvalade in. Imorgon ska jag gå och prata om bloggar under ett par timmar. Jag får betalt, samt mat och dryck. Tack Hanna.

2007-03-04 @ 23:14:55
Postat av: DiscoDan!

Hoho, seriously Hanna, Du borde verkligen hålla dig till o vara nykter:

"Jag blir världens snällaste, gulligaste och älskvärda människa. Jag älskar alla. Alla är underbara. Jag kramar alla. Kysser alla på kinden. Jag älskar alla."

What's THAT all about? =)

2007-03-05 @ 05:13:58
URL: http://lehnberg.net
Postat av: Fanny

Gud vilken billig fylla!:)

2007-03-05 @ 10:47:57
URL: http://www.fannya.se
Postat av: Hanna Fridén

Michaela: Ja, det är det som är problemet med helger :/

jonas: Vilket forum? Kan jag få adressen?

Fanny: Ekonomiskt och ekonomiskt, jag betalar aldrig i vilket fall blööhueueueu!

malin: Apa är ett mycket bra kraftuttryck.

Ivana: Haha, bra! :D

Malte: Du ska sitta och prata om bloggar i några timmar och du läser bara min blogg? Haha, lovely :D! TACK SJÄLV MALTE.

DiscoDan: Nej, jag gillar att tycka om folk. Det är trevligt!

Fanny: Alla fyllor är alltid gratis.

2007-03-05 @ 13:04:06
URL: http://frankincense.blogg.se
Postat av: N

nh

2007-03-05 @ 13:16:11
Postat av: N

Calle Schulman och Hanna Fridén har väl varit tillsammans sedan Stureplansfesten?

2007-03-05 @ 13:17:35
Postat av: gabriel

otippat? hanna har väl alltid tänt på sarkastsiska ironiska killar som skriver? vad gäller det andra hållet är väl alla killar kära i hanna fridén? hon har alltid sin groupieposse efter sig på teatron flörutom möjligtvis kvällen när calle och hanna sprang omkring på teatron och pussades och såg äckligt kära ut båda två...

2007-03-05 @ 13:27:49
Postat av: gabriel

my point... http://www.stureplan.se/articles/4325/images/article_image_c23251a7d4a071a1.jpg

2007-03-05 @ 13:30:43
Postat av: Karoline själv

Krya på dig!

2007-03-05 @ 16:15:57
URL: http://thatshot.blogg.se
Postat av: Hanna Fridén

Neeeej, jag och Calle är inte tillsammans. Har inte varit det, heller. Han är en fin kille, dock!

2007-03-05 @ 17:53:53
URL: http://frankincense.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback