Grinig

Idag har jag egentligen haft väldigt tajt med tid, väldigt mycket att göra. Jag var dock tvungen att dra iväg till Gina Tricot för att lämna tillbaka lite kläder. Bland annat kjolen, som jag faktiskt inte kan ha kvar då den var för stor och snurrar runt min midja när jag går i den så att den hamnar bak och fram. Inte fint.

image852Sedan råkade jag självklart shoppa i flera timmar istället, då jag är dum i huvudet. Jag gick även in på Skopunkten, där provade jag 8 par skor och kunde inte bestämma mig för vilka jag ville ha. Då blev jag arg. Jag hatar det där, när det finns mycket billigt som är fint, då tänker jag att jag likagärna kan köpa ett par dyra skor som håller mer än 3-4 användningar. Därför köpte jag istället dessa för att de fick mig att tänka på IKA I RUTAN. Det gjorde mig glad istället för förbannad.

Det kommer dock ta lång tid innan jag kan acceptera randigt på mig själv igen, så de hamnar långt in i klädkammaren direkt. Men om några år, då kan jag vara IKA I RUTAN!

Nu vill jag dricka vin. Men jag ska jobba.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

ika i rutan my love. har överlämnat arvet till sonen för ett par månader sedan och han är på vår sida!

Postat av: Julia

Snygg blogg, har varit inne på många fina designade det senaste då jag har snokat runt. Är riktigt avundsjuk på utseendet av bloggen alltså, lika mycket avundsjuk på hur man går till väga? Men som sagt, fräscht.

2007-03-06 @ 20:44:14
Postat av: nollåttan

cola...jag menar< coola!bra köp säger jag. och så dum är du inte som tog tillbaks grejer som inte funkar.

2007-03-06 @ 22:10:26
URL: http://www.nollattan.blogg.se
Postat av: Lina

hehe...ika i rutan..som jag älskade henne...särskilt när hon åt låtsasmiddag med skelettåke...och ÅÅÅkeee...hehe

2007-03-06 @ 22:57:37
URL: http://www.modeflickan.blogspot.com
Postat av: Lotta

Ika i rutan, henne hade jag nästan glömt! :) Får passa på att säga att din blogg är sjukt underhållande ^^.

2007-03-07 @ 00:51:25
URL: http://lowi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback