Migrän, bruten tå, feber och överbokning!

image915Innan vi drog till Teatron så slog en migrän och något feberliknande till. Attans bananer. Visiten blev kort, och bilderna är därav klara redan nu. Galant!

Sedan har jag råkat trippelboka mig för imorn, kom jag just på. Invigningen av SOUK och Kate Moss invigning av Top Shop ska jag självfallet på, jag har lovat att få klar en skiss till ett bokomslag imorn samt att jag lovat att äta middag med en vän. Detta är inte helt gångbart, det är helt omöjligt faktiskt.

Klänningen från Hard Beat fick en chans till att få vara med på en läcker bild. Jag ser full, medtagen och trött ut. Men ganska tuff, ganska hård, det fungerar, helt enkelt.

Örhängen: Glitter
Halsband: Top Girl
Klänning: Hard Beat

Har jag förresten nämnt att jag brutit min stortå igen? Ja, det har jag gjort i alla fall. Det kan man inte göra något åt. Det var roligt ikväll när den helt hoppade ur sin plats och jag fick ta av mig mina mjuka ballerinor (för att de är de enda skorna som inte mördar min tå för tillfället) och helt sonika trycka tillbaka den. Stortå i 90-gradersvinkel är inte så snyggt, däremot ganska roligt.





Kommentarer
Postat av: DiscoDan!

Stortå i 90-vinkel e inte sexigt, men ditt hår på det kortet - I LIKE!

Snygga örhängen btw.

Gör skiss tidigt på dagen,
Gör om middagen till en seeeeeeeen lunch eller tiiiiiidig middag, o sen sväng förbi SOUK o TopShop efteråt?

Hey - Who says it can't be done? ;)

Postat av: DiscoDan!

Såg nyss i Resumé:
Kate Moss säger nej till Souks invigning
http://www.resume.se/nyheter/2007/03/21/kate-moss-sager-nej-till-s/index.xml
Synd.

2007-03-22 @ 05:47:54
URL: http://lehnberg.net
Postat av: Amanda

Coola örhängen!

2007-03-22 @ 08:14:27
URL: http://mandie.blogg.se
Postat av: Fröken SötSur

Aj! Stackars dig och stackars din tå! Jag lider med dig. Jag tycker du ser skitsmart ut på bilden....och självklart tuff och hård;)

2007-03-22 @ 09:45:51
URL: http://suratanten.blogs.se
Postat av: Jennifer The Blogg Owner

Jag har oxå läst att Mossen inte ska komma...
?

2007-03-22 @ 09:57:49
URL: http://confessiontour.blogg.se
Postat av: Miss Universum

Ujuj,, låter ju inte så skönt. Tycker synd om dig!

Köp en glass! Glass är bra mot allt tror jag.

En Girlie? Du får ju lite glitter oxo som du kan kamouflera din lilla tå med.

2007-03-22 @ 09:59:26
Postat av: Felicia

AAAjaj det med tån alltså. Uhh. Tycker dock att du ser lika modellaktig ut som alltid på bilden. Kram :)

2007-03-22 @ 10:55:21
URL: http://charmingsaturday.blogg.se
Postat av: Anonym

jaa, kate moss ska väl inte komma nu? hon hade annat att göra

2007-03-22 @ 12:14:40
Postat av: Lisa

jajuste, och du läser ju inte alla kommentarer! mutter.. jag skrev d här på din fiskgrej:

Jag fick din födelsetid för ett tag sen, och du råkar ha jungfru ascendent också.

Ens sol (själva stjärntecknet) ens måne och ens ascendent är ens viktigaste positioner.

Du är fisk, tvilling (din måne) och jungfru.

Solen står för jaget, månen för känslolivet och ascendenten för ens personlighetsdrag.

Jungfru ascendent gör en kritisk och detaljmedveten. Den kan också göra att man blir en aning besatt gällande vissa saker. man vill ha det på ett visst sätt. Jungfru asc kan också vara lite noga gällande mat. Alltså medveten om hälsa och sådant. Inte för att den inte gillar att äta, men medveten om mat.

Tvillingmåne har hursom lite svårt att sitta stilla. Dom brukar vara en aning flängiga, och också svängiga i sitt humör. Samtidigt dock intellektuella. Typiskt en tvillingmåne att ha en blogg. månen står också för behov, så det är lite behov av kommunikation/skrivande/förmedling.

Och du är fisk. Fiskarna står för bl a allt som har med dagdrömmmeri och lite grann luddighet, abstrakthet. Visioner kanske. men det står också för ideal, den har som sagt dels den drömmande verklighetsflyende sidan, men också en idealistisk sida. Det är ett vattentecken och vatten står för fantasi/drömmar/konstnärlighet/känslighet/intuition etc.

Men jag skulle säga att det är din jungfru ascendent som definitivt gör att du kallar dig stilfascist!

2007-03-22 @ 12:18:41
Postat av: emilie

kate moss har skadat foten och kommer inte, så det kan du stryka från kalendern om hon var det enda incitamentet. men kläderna kommer ju i och för sig vara där. hmm! problematiskt.

aj, stackars tå. hoppas att det blit bättre.

2007-03-22 @ 12:34:43
URL: http://frokenrinse.blogspot.com/
Postat av: Hanna Fridén

DiscoDan: Tack! Jag håller på att spara ut, så det blir nog många haåruppsättningar framöver.

Amanda: Tack!

Fröken SötSur: Tack så mycket! Tuff och hård, det är bra grejer.

Jennifer: Japp, fick veta det nyss också. Jag har noll koll som vanligt.

Miss Universum: Tack, vad rart av dig! Tån gör inte fruktansvärt ont heller, bara man har rätt skor.

Felicia: Tack, vad rart av dig!

Anonym: Ja, jag fick nyss höra det, synd! Jag är inget stort Moss-fan, men det skulle ändå ha varit spännande att se henne.

Lisa: Haha, vilken grej! Jag tycker nog att allt stämmer in ganska bra. Själv har jag alltid sett mig som en ganska typisk fisk, drömmande, idealistisk och romantisk. Fast lite hårdare än den typiska fisken då. Det där var roligt, tack för att du tog dig tid! :D Och sorry att jag missade kommentaren förra gången, ibland ser jag inte vissa kommentarer :(

emilie: Hon är en mes, jag har också skadat foten men ska gå!

2007-03-22 @ 15:55:03
URL: http://frankincense.blogg.se/
Postat av: Annika Marklund

Här kan vi snacka om en VACKER kvinna. Det är till och med lite Erin O'Connor över dig, Hanna, och hon är ju lätt en av de grymmaste, snyggaste fruntimren i hela universum.

Tack för uppbackningen i min blogg, du är verkligen en klippa, och du skriver det jag önskar att jag var tillräckligt stabil för att skriva. Jag bara fladdrar iväg.

2007-03-22 @ 18:30:36
URL: http://beautifulones.blogg.se
Postat av: emma

söt klänning:)

2007-03-22 @ 19:19:53
URL: http://mizzfrokenfraken.blogg.se
Postat av: Lycke

jag gillar din blogg! jag har precis startat en ny där jag fyller på med portätt. vill ha en ny kategori bland alla underbara modebloggar. jag älskar också kläder men foto är min andra passion! vi får se om det blir något av den! Ta en titt och fortsätt i samma anda med din blogg!!

2007-03-22 @ 19:26:59
URL: http://fotat.blogg.se
Postat av: UmmaGumma

.. Och du är lika j'vla snygg som vanligt!

2007-03-22 @ 22:16:46
URL: http://ummagumma.blogg.se
Postat av: Julia

Om jag inte ser fel så kommer väl den där klänningen från Gina Tricot

2007-03-24 @ 11:54:12
Postat av: Hanna Fridén

Julia: Den kommer från Hard Beat! Men Gina har en i princip likadan fast i lite annorlunda material.

2007-03-26 @ 22:54:09
URL: http://frankincense.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback