Nasalkrig

För ett tag sedan så beställde min kombo, Sam, en näsflöjt. Den fick han i posten idag.

Nu går han omkring och spelar signumlåten till "Stjärnornas krig" på den.

Jag kommer ihåg hur jag specifikt valde ut Sam som passande inneboende till mig. Jag hade inte gillat våra tidigare. Jag hade verkligen avskytt våra tidigare (förutom Robert, ung man som studerade opera som snabbt blev headhuntad trots hans unga 16 år.) Vi träffades på en fest hemma hos Britta och kom väldigt bra överrens. Sam bodde tillsammans med några galningar i kollektiv någonstans i förorten, så jag tänkte att Sam kunde fytta in hos oss istället. Det tyckte sam var "KUNG".

Nu går Sam omkring och spelar signumlåten till "Stjärnornas krig" genom näsan. Alltså.

Kommentarer
Postat av: Anonym

MEN HAHA, JAG HAR OCKSÅ FÅTT MIN OCH JAG NJUTER UTAV DET!!!

//tova (som dessutom var "anonym" några inlägg tidigare. weird.

2007-03-06 @ 15:59:43
Postat av: Kalle

Jag har läst din blogg ett bra tag nu, men aldrig kommenterat. Men nu kommer det.

Du är bra.

De flesta modebloggare är apdåliga.

2007-03-06 @ 16:12:09
Postat av: leopardia

hehe... ja, alla sysselsättningar är bra sysselsättningar...

Postat av: Vera

Sam är min nya idol.
Så d så.

2007-03-06 @ 17:15:42
URL: http://verasvarld.blogspot.com/
Postat av: Hanna

Håller med Kalle. Modebloggar är oftast totalt värdelösa, tycker inte dina modeinlägg är särskilt roliga att läsa, men de andra är strålande, t.ex. sam-inlägget.

2007-03-06 @ 18:56:26
Postat av: Michaela Johansson

Min syster och hennes man går oftast runt och mjausjunger Star Wars-låten. Tänk dig, falsettröster som har bytt ut varje nynnande "da da da dada da dada da" etc. till "mjau mjau mjau" etc. Irriterande smittsamt är det också.

2007-03-06 @ 19:17:29
URL: http://www.pickamela.deviantart.com
Postat av: Lottie

haha, min kära pojkvän tyckte att näsflöjten var vintterns roligaste sak... Så jag vet hur du har det :) Fast han spelade björnen sover!

2007-03-06 @ 20:45:46
URL: http://lotties.webblogg.se
Postat av: bloggankan

och idag fick du många nya fiender, dina gamla kombos vill säga.. hehe tänk om de läser din blogg?

2007-03-07 @ 12:37:31
URL: http://bloggankan.blogspot.com
Postat av: Hanna Fridén

Tova: Blaha :D

Kalle: De kanske bara inte skriver om något du gillar? Jag är ju lite mer löjlig och oseriös än de andra! Tack!

leopardina: Kanske!

Vera: Du är Sams groupie!

Hanna: Jag är Jeckyll och Hyde.

Michaela: Vad fint, de är sinnessjuka!

Lottie: Helt galet. Jag tänker bara på allt snor.

bloggankan: Eftersom att jag inte gillar dem så skiter jag heligt i det! De vet att jag inte gillar dem, det har jag sagt till dem, när de inte fick bo här längre alltså.

2007-03-07 @ 16:49:33
URL: http://frankincense.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback