Prickig korv

Max: "Vad är det du har i pannan?!"
Jag: "Eh... de två röda prickarna. Det är Acne!"
Max: "Va?"
Jag: "Ja, jag klämde något och så blev det så."
Max: "Shit."
Jag: "Vaddå?"
Max: "Nej, jag är förvånad."
Jag: "Varför?"
Max: "Jag har ALDRIG sett något sånt på dig förut, aldrig. Du har ALDRIG finnar."
Jag: "Jag känner mig ganska äcklig."

Jag gömmer mig hemma, jag vet inte om jag törs gå ut. Detta är ett stort trauma. På riktigt. Jag känner mig som en liten prickig korv. På min bleka hy blir röda fläckar som stora lysdioder.

Kommentarer
Postat av: Annika Marklund

HAHAHAHAHA.
Jag har också två stora, röda finnar i pannan just nu - vilket jag skiter i i vanliga fall, eftersom jag ändå har luggen för. (Jag får finnar i pannan på grund av min skabbiga lugg, förstås.) Men inte IDAG. Idag skulle jag filmas, HELT OSMINKAD, i BADRUMSLJUS, med luggen uppsatt. Jag ville gråta. Okej, jag var VÄLDIGT NÄRA att gråta. Både igår när jag tänkte på det, idag när jag filmades, och nu när jag tänker på det är det inte mycket bättre.

Buhuuuuu.

Postat av: Hanna Fridén

Annika: Haha, jag skulle på plåtning idag men ställde in! Jag känner mig som ett litet troll. Jag har svårt att förstå det här, på andra bryr jag mig inte den minsta lilla om de har prickar i ansiktet, det är bara naturligt, men jag själv får SPATT när jag får det!

2007-03-05 @ 18:31:16
Postat av: Annika Marklund

Gosh. I know the feeling.
Åååh, vad för plåtning? Jag blir ju nyfiknast i världen! Sneeela hest, berätta, om inte här så på mailen!

2007-03-05 @ 18:36:00
URL: http://beautifulones.blogg.se
Postat av: Äelx

Det är inte utan att man önskar att "clone stamp" fanns i verkligheten. Du får köra på acetylsalicylsyrametoden, ifall det inte funkar så känner man sig åtminstone jävligt colombiansk när man står där med vitt pulver i ansiktet.

2007-03-05 @ 19:04:22
Postat av: Anonym

äh, det är väl inget, tänk på mig. jag har hela pannan full i acne och acneärr. fast det är jobbigt det förstår jag..

2007-03-05 @ 20:30:31
URL: http://tuittu.webblogg.se/
Postat av: Emilia

Klipp lugg och var glad :)

2007-03-05 @ 22:37:20
URL: http://cocosbollar.blogg.se
Postat av: Anonym

Haha men gud

2007-03-09 @ 21:05:43
Postat av: Micke

Har behandlat mina acne ärr med TCA Pelling mycket efectivt men dyrt att göra på klinik. Hittaden en svensk sida som säljer det:
http://prendehygea.e-butik.se
Fungerade lika bra som en behandling på klinik. Men det bästa är att jag har det hemma och kan göra flera behandlingar :-)

2007-03-13 @ 12:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback