Dyrka mig!

Mailkorrespondens med mina kära kollegor på Fatale, vi ska göra en marknadsundersökning för framtida annonsering. Anonsbolaget har skickat lite kategorier, och läsarna ska fylla i hur intresserade de är med dessa val: "Mycket stort, ganska stort, varken eller, ganska litet och inte alls"

Chefen
frågar oss om vi vill lägga till något. Mitt svar lyder:

Jag vill lägga till:
"Beundra och dyrka Hanna Fridén"

Högst upp, högsta prioritet. Tack.


Chefen:

Det känns tråkigt att lägga in en fråga som bara får svaret "Inget alls"



Kommentarer
Postat av: A

Hahahahaa ;) Smart drag...

Postat av: Isabelle

Hahah va roligt. Det borde han gilla.

2007-05-04 @ 16:31:56
Postat av: Therese

Jag beunrdrar dig redan :)

2007-05-04 @ 17:18:23
Postat av: Hanna P

det är kanske det man ska sattsa på! evig dyrkan...

2007-05-04 @ 19:17:05
URL: http://hannapannapersson.blogspot.com
Postat av: Margherita

mycket stort

2007-05-04 @ 23:39:46
URL: http://donnafortunata.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback