Min puckade lillebror

Ja, jag strular runt lite mer på min lillebors Helgon. Jag upptäcker att han uppenbarligen är både analfabet och en tönt. Vet ni vad han vill bli? Han vill bli förtfattare! Men titta här på hans minst sagt pinsamma skriverier:

"HAHAHA!!!
LYCKAN!
Rökning är skadligt men nikotin är okej!
IN YOUR FACE era jävla cp:n som säger ?Nej, rökning ger endast negativa effekter?!!!! SUG KUK!!!!
JAG ÄR SÅ GLAD!!!
Gud, jag ska verbalt MISSHANDLA nästa person som säger nånting om nikotin som är felaktigt!
?Man blir inte lugn av nikotin, det är nikotin som gör en stressad!?
HÅN!!!"

Trevligt att veta att han dessutom är dum i huvudet, med tanke på ämnet.

Men jag gillar min bror, det är generna som talar, skulle jag tro.

Kommentarer
Postat av: tova

BARA SÅ DÄR APPROPÅ:
Någons mobil piper.
Johan (till Sam): Antingen är det din eller min
Johan tänker efter lite
Johan: För min är det verkligen inte!!

2007-05-23 @ 20:05:36
Postat av: Hanna Fridén

tova: Ja, min lillebror (vilket jag inte kan bero på) och din VÄN (som du sannerligen kan berå dig på!) är dum i huvudet! Gott så, att vi fastslagit detta.

Postat av: sanna

Vilken är din favorit glass, var med och "rösta" i min blogg.

2007-05-23 @ 20:18:53
URL: http://wiiberg.blogg.se
Postat av: Jorge

Det är mycket charmigt med en liten pojke som vill bli författare utan att veta att han inte kan uttrycka sig skriftligt. Han tror kanske att någon begriper det du citerar. Men låt honom hållas, en dag lär han sig. Låt dina blommor slå rot där det finns jordmån, låt dina växter få leva där de trivs.
Extremt underhållande format det här, förresten!

2007-05-23 @ 22:58:12
Postat av: Mig

Lite tasktigt. Det är svårt att skriva.

2007-05-23 @ 23:16:30
URL: http://godtrogen.blogg.se/
Postat av: Elin

På fyllan kanske? :p

2007-05-23 @ 23:31:14
Postat av: Miazzu

Såg dig i pyjamas i .SE idag. =) Haha! Skojigt.

2007-05-24 @ 08:47:25
URL: http://miamias.blogspot.com
Postat av: Ida

En rolig grej är att kika runt i gästböcker, det gör jag mot mina småbröder :D
Så finns det en grej så att man kan ta sig in på folks sidor utan att man syns (förutom att klicka på g och sådant vid relationerna, det kan ju bli bökigt om man då och då måste leta fram ngn som är vän med personen man vill läsa om ;))..

2007-05-24 @ 11:47:27
Postat av: Ida

Hrm, min kommentar verkar inte kommit med :(
Nåväl, jag tipsade om att läsa gästböcker. Där kan man hitta mycket smaskigt :D
Sedan finns det knep att ta sig in i folks gästböcker utan att behöva stå med bland senast besökta ;D

2007-05-24 @ 11:50:05
Postat av: Ida

Haha, nu var den där. Sorry :D

2007-05-24 @ 11:50:36
Postat av: Julia

Haha, jag trodde att han var äldre än vad det verkar där? Typ.. som jag. Jaha.

2007-05-24 @ 16:42:16
Postat av: Yourprivatepractice

Very good, I was so suprised when I came upon this site. I would love to find a chat for installers to help and give opinions and compare prices in differant areas Thank you and keep up the good work

2008-02-10 @ 19:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback