Gårdens outfit

image1773

   
image1748 image1749
Hoppla! Här får ni se den fina kjolen från Johanna Vikman! Som jag i övrigt sprang på inne på Spy Bar, roligt roligt. Alltid kul att få framföra komplimanger till människan bakom konstverket, som jag nu vill kalla fina kläder för.

Hatt: Second hand, jaja, tjaffstjaffs, samma
Halsband: Top Girl
Blus: Hard Beat
Skärp: H&M
Kjol: Johanna Vikman
Skor: Din sko
 The skirt in the picture above if my new favourite! It's from the designer Johanna Vikman, which I ran into yesterday at Spy Bar when I was out. My compliments to her. I'll show you why this skirt is amazing as soon as I can.

Hat: Second hand
Necklace: Top Girl
Blouse: Hard Beat
Belt: H&M
Shoes: Din Sko 

.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Snyggt snyggt snyggt. Kanske inte den mest originella kommentaren, men likväl. Jag älskar när man har helsvart och det liksom bara blir... det är svårt att urskilja vilka kläder som är vilka, det blir bara som en helhet av strukturer.

Postat av: Scott

What 'bout the skirt?

2007-11-25 @ 21:31:30
Postat av: Evis

Skitsnyggt. Dock är det lite svårt att se kjolen ordentligt, man kanske kan få fler bilder någon annan dag, i dagsljus? Det är så svårt att fotografera svart.

2007-11-25 @ 21:34:29
URL: http://omstil.blogg.se
Postat av: Jenny

Den där tillhör nu de snyggaste och kanske mest originella plaggen jag sett.

2007-11-26 @ 10:04:25
URL: http://pygmeestyle.blogg.se
Postat av: E. Fridén

Apsnygg kjol verkligen!

2007-11-26 @ 13:31:10
Postat av: Anonym

men uh. spyr på alla dessa modebloggar. unik stil eller inte.

2007-11-26 @ 21:08:47
URL: http://ceciliaraden.blogg.se
Postat av: Hanna Fridén

Ulrika: Tack så hemskt mycket, jag blir glad!

Evis: Yes, det är planen!

Jenny: Jag älskar den! Och tack.

Anonym: Alltså, bara det faktum att du tar för givet att det här är en modeblogg stämplar dig rakt av som en idiot. Förövrigt, väx upp.

2007-11-26 @ 22:40:40
URL: http://frankincense.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback