Hatten

Jag var aldrig en särskilt duktig mingelfotograf under min tid. För det första är jag inte superhaj på fotografi, och för det andra så har jag extremt dålig koll på vilka som är viktiga eller vilka som är kändisar. Har alltid varit, kommer möjligtvis alltid att förbli.

Det finns dock några bilder jag är stolt över, och jag är väldigt stolt över just den här bildserien. Den hemmagjorda hatten som jag tog med till Teatron och fotade folk i. Det var fint.

image1720

Jag.

image1721

David Roiseux

image1722

Vera Lindkvist

image1723

Martin Kallisti

image1724

Elisabeth Nilsson

Kommentarer
Postat av: Anonym

hatten är din!
www.apelsin.nu

2007-11-17 @ 20:23:35
Postat av: Susie Kate Mela

Jag gillar verkligen bilder på dig,, du har alltid så häftiga outfits på dig! Sen är du söt också :)

Postat av: Betty Mello

Läcker hatt!

2007-11-18 @ 20:02:38
URL: http://www.bettymello.tjejsajten.se
Postat av: Carl-Philip

Åh, jag gillar också att fota! Vad har du för kamera?

2008-02-13 @ 12:47:01
URL: http://kungafamiljen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback