Min gigantiska kran

image1809


Samtal med
Robin Klang på väg till Riche.

Jag: Alltså, jag har en ganska stor näsa.
Robin: Eh, nej!
Jag: Jo, eller, inte stor som i gigantisk, men lite större en genomsnittet.
Robin: Nej Hanna, du har inte en stor näsa!
Jag: Jo!
Robin: Nej!
Jag: Jo!
Robin: Nej, det har du inte, sluta!
Jag: Men alltså, jag har en grav näsfetish. Jag älskar stora näsor. Min näsa är större än genomsnittet.
Robin: Eh...
Jag: Jag vet att den är större, och jag är stolt över det. Säger du emot mig blir jag ledsen! Min näsa är bannemig större än genomsnittet, och om folk inte tycker det så får de bannemig ta och hålla med mig ändå, annars kanske mitt slälvförtroende krossas och jag blir till en lipande liten miserabel pöl på marken. Och tar livet av mig.
Robin: Eh...
Jag: Så det så.
Robin: Okej, din näsa är störra än genomsnittet.
Jag: Tack!

Sedan gick det förbi en grupp killar som pratade om näsor, riktigt gigantiska kranar, som rent av kunde jämföras med elefantsnablar.

Jag: Haha! De pratade om mig. Min näsa är fantastisk.



Kommentarer
Postat av: Anonym

från och med den första december till den 20e ska alla som läser www.blondinbella.se
INTE gå in på hennes sida så att hon inte ska fortsätta skryta om att hon tjänar pengar genom oss. hon och hennes patetiska bolag ska härmed gå i konkurs, kämpa på! SKICKA VIDARE

2007-11-30 @ 14:30:17
Postat av: Gentiana

hahaha världen är bra liten den!
Klang, att du luffar i stockholm visste vi alla men att världen är så liten visste inte jag!
Tänk att man ska hitta dig här:)
Hälsa Robin från Gentiana.

Postat av: Nanó

Jag blir också väldigt lätt irriterad om någon påpekar att min näsa minsann inte är stor då jag säger att den är större än genomsnittet, vilket jag inte tycker det är något fel på! Jag finner också stora karekteristiska näsor attraktiva! Om jag påpekar att mina fötter är stora (41:or) så säger ingen emot. Men varför är det så förfärligt att man påpekar något sanningsenligt om sig sin näsa? herregud.

2007-11-30 @ 18:35:50
URL: http://getnanoismed.blogspot.com
Postat av: sanna

En gång när jag promenerade hem i Glasgow efter krogbesök blev jag stoppad av en kille som var helt fascinerad av min näsa. "What an amazing nose!" sa han och petade på min näsa. Kanske den absolut roligaste komplimangen jag fått.

2007-11-30 @ 20:12:38
URL: http://sanape.se/blog
Postat av: emma

Åh, vad jag älskar dig! Du är bäst :) Blir så glad varje gång du skriver liknade inlägg, om att du är stolt över dig själv och ditt utseende! Du är otroligt vacker! Hade tidgare länge komplex över min näsa och ville förminska den och ändra på dess form osv, men nuförtiden bryr jag mig nästan inte alls! Samma sak är det med tex min mustasch, hår under armarna, på benen osv. Förut var jag jättenoga med allt sånt men nu händer det att jag inte orkar hålla koll på det och struntar i det helt. Du har gett mig mycket bättre självkänsla! Tack!

2007-11-30 @ 22:05:26
Postat av: anna

haha, sött! kranar är minsann bra.

2007-12-01 @ 17:20:27
URL: http://hippodrom.blogg.se
Postat av: Stina

Då ska du ta en titt på min som jag fått från pappas sida. Akta så du inte blir störtförälskad ;)

2007-12-01 @ 22:09:55
URL: http://gullstina.blogspot.com
Postat av: paulina

Önskar att jag var lika stolt över min stora näsa.

2007-12-02 @ 21:25:40
URL: http://bryno.blogg.se
Postat av: Anonym

det beror ju på vad man menar med stor näsa, din näsa är ganska kort och grov. jag tycker att det är finast långa smala näsor, men jag är som du.

2007-12-03 @ 22:41:10
Postat av: Hanna Fridén

Anonym: Eh, nej, min näsa är inte alls kort och grov. Den är helt normal i grovheten och helt normal i längden, däremot är den stor från SIDAN och får en knöl när jag ler. En knöl jag önskar alltid var där, mind you.

Kort och grov är ju asfult, en sådan näsa kan du få vara själv om! BÖH! Projicera inte dina komplex på min fina näsa!

2007-12-03 @ 22:46:04
URL: http://frankincense.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback