My anus is bleeding

JAG HAR FÅTT BAJSA!

Okej, jag har inte kunnat lägga en dump på flera dagar. Jag har inte kunnat röka eller dricka kaffe med den här halsen, så tarmsystemet har bara lagt av. Helt. Jag har rapat och fjärtat men längre än så har det inte velat komma.

Så, idag när jag kände att min buk var på bristningsgränsen så tvingade jag i mig en cigarett och en halv kopp kaffe, gick in på toan, klämde, tog en tub microlax och sedan klämde jag på så hårt att jag hade kunnat spränga bergväggar av ren viljekraft.

And out it went.

Men fy satan vad jag blöder från arslet nu, alltså. Det är som en ymnig menstruation, fast från arslet.

Hejdå förstoppning, hello hemorrhoids!




Kommentarer
Postat av: Stina

Tack raring, nu förgyllde du min dag

Postat av: TOVA

hahahahaha, bara appropå don hertzdfeldt:
http://www.youtube.com/watch?v=6T0UQfKTcQw

2007-11-05 @ 15:27:47
Postat av: Rebecka

herregud vad jag älskar dig.

2007-11-05 @ 16:21:22
Postat av: Anonym

ohh gud va smärtsamt!!!fick ont av att läsa det där

2007-11-05 @ 16:48:57
Postat av: Ikik

Oh vad jag tycker om din blogg. Som gamla Fatale fast utan en massa jobbigt mode.
Jag börjar blöda ur rumpan då jag äter penicillin, och då finns det något på apoteket som heter sheriproct rektalsalva som man smörjer in och så försvinner blödandet. Värsta bra grejen, utom att det är pinsamt då folk ser den stå i badrumsskåpet.

2007-11-05 @ 19:18:52
URL: http://floraochblogg.blogg.se
Postat av: Gremlins

Du inspirerar min bajs-ådra. Jag går och försöker liksom du nu. Wish me luck.

2007-11-05 @ 19:50:10
URL: http://gremlins

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback