Naken

image1725
Foto: Ivan Nunez,
Stureplan.se


Jag råkar alltid vara naken när mina vänner ringer. Robert ringde just.

Robert: Hej! Var det du som ringde? Jag duschade.
Hanna: Hej! Ja, det var det!
Robert: När ska vi ses?
Hanna: Jag duschade också just, så vi gör oss klart så snabbt som möjligt sedan möts vi upp vid Stureplan och går till Ambra?
Robert: Det låter perfekt. Jag står naken i mitt sovrum.
Hanna: Jag står naken i mitt kök.
Robert: Jag står naken i mitt kök lite också, jag växlar lite mellan rummen. Ibland är jag naken i badrummet.
Hanna: Vad trevligt! Jag är bara naken i mitt kök.
Robert: Vad trevligt! Vi hörs om en stund då, kram!
Hanna: Ja, kram!


Kommentarer
Postat av: Annika

HAN ÄR SNYGG!

2007-11-18 @ 04:44:42
Postat av: Clara

Hej! Vi träffades ikväll och vi pratade om min Chrons. Jag var lite rädd för dig först men du var ännu bättre i verkligheten än på bloggen! JAG ÄLSKAR DIG HANNA! HERREGUD!

2007-11-18 @ 05:16:37
Postat av: Anna

Vi träffades inte ikväll men det här var det roligaste
jag läst på länge!

2007-11-18 @ 11:02:15
Postat av: Elin

Haha :p

2007-11-18 @ 22:13:59
Postat av: Anonym

åå, han köpte mina garderober. jag saknar dom!! ;(

2007-11-28 @ 19:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback