Old friends make new friends

image1697
Fritjof till höger. Bild snodd från hans Facebook. Hoppas ingen blir överdrivet paranoid.


Hörni! Kommer ni ihåg Fritjof Granström jag skrev om för ett tag sedan? han var i alla fall min bästis på dagis. Jag skrev om honom när jag hittade honom på Facebook. Och addade honom som vän, dårå.

Efter ett tag såg han mitt inlägg om honom och då skickade han ett meddelande. Det roliga är att vi ändå verkar ha lamnat i... ja, relativt liknande bekantskapskretsar. Vi har samma offiga, knepiga fashion och klubbkompisar. Tydligen. Liten liten värld. Så vi bestämde att vi var tvungna att ses.

Och det kommer vi att göra på fredag på Sjögräs.
Anastelle Wieslander har födelsedagsfest, och då ska vi båda dit.


Jag måste medge att jag är lite nervös över det. Det är Fritjof! Min bästis från dagis. Tänk om vi inte gillar varandra? Tänk om vi bara står och stirrar på varandra och tycker att den andre är dum i huvudet? Eller än värre, tänk om han tycker att jag är en dryg och skrytig jävla showoff med mindervärdeskomplex?

Jag är mestadels orolig för det sistnämnda, som ni kanske förstår.

Vi får önska mig lycka till. Jag ska bannemig bli kompis med min dagisbästis igen. Annars flippar jag och blir arg.
 

Kommentarer
Postat av: s

jag och min dagis(om inte ännu tidigare)buddy är typ såhääär jävla tighta igen efter alla år, av en slump hamnade vi i augusti i samma klass och jag har aldrig varit så glad övr ödets gilla gång.
lycka till det kanske bli samma för er.

Postat av: KimJ - Vardag & Design hjälp

Ha en bra dag! Kram KimJ

2007-11-14 @ 10:52:05
URL: http://kimj.blogg.se
Postat av: Anastelle

Välkommen!!
Va kul att ni väljer att återförenas med mig.
Kram.

2007-11-14 @ 14:11:05
URL: http://nojesguiden.se/anastelle/
Postat av: Lena

Så himla modigt av dig att träffa någon från så långt tillbaka!
Jag önskar att jag vore lika modig, själv skulle jag känna världens prestationsångest på alla plan.
Modiga människor gillar jag!

2007-11-14 @ 22:12:35
URL: http://tankarsombankar.blogg.se
Postat av: Millsberry

Very interesting site, beautiful design, thank.

2008-02-09 @ 12:26:59
URL: http://www.millsberry2007.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback