Utförsäljning 50-80%

På fredag och lördag så är det stor utförsälning av märken som PUDEL, J DAUPHIN, Lashy samt utförsäljning av ywfs.se lager och tidigare kollektioner av bland annat BACK, Burfitt, Carin Wester, Rodebjer, Ida Sjöstedt med flera.

Fredag 08:00 - 20:00
Lördag 10:00 - 18:00

Var? I Odds agenturs showroom, Hantverkargatan 44.


På fredag kommer jag inte upp tidigt, då jag kommer vara skräckinjagande bakis. Så jag kommer inte hinna få något fantastiskt till 80% rea. Buhuhu. Men det kan ni få, för all del. Scora lite läckert från Pudel och håna mig sedan, okej?

Bra.


Kommentarer
Postat av: nadja

men. åååh. fuck! nu vill jag hem!

Postat av: Anonym

Det är nästa vecka det handlar om!

2007-11-15 @ 22:41:14
Postat av: mia

men visst är det nästa fredag (lönefredag)?

2007-11-16 @ 08:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback