Vinn inbjudan till Elin Sigvardssons fest på Urban Outfitters!

image1682


Vill du och en vän gå på premiärvisningen av Elin Sigvardssons nya musikvideo Antidote på Urban Outfitters i Stockholm torsdag den 15:e november?

Hennes nya singel och video släpps den 20:e och är utvald som veckans singel på MySpace den 14-21 november. Festen på Urban Outfitters är en exklusiv förhandvisning. Elin Sigvardsson är också nominerad till
Guitar PeopleTMs Prize 2007 i kategorin Unga Lovande Artister. Lyssna på henne här: www.myspace.com/elinruth

Förutom det kommer Elin att spela några låtar från sitt kommande album (släpps den 27:e) ,,A Fiction,, från klockan 20:00.


Hur gör man för att tävla?

Enkelt! Det enda du behöver göra för att tävla är att gå in på Elins MySpace och ta reda på vilken av hennes låtar det är som spelats mest. Efter låtnamnen står det "plays" och därefter en siffra på hur mycket den spelats.

Elins MySpace: www.myspace.com/elinruth

Ta låtnamnet och maila sedan till info@wreck,se med "Elins tävling" i ämnesraden. Du måste vara 18 för att delta då det serveras alkohol på tillställningen. Vi lottar ut tre listplatser med tillhörande plus en på vardera. Tävlingen pågår fram tills kvällen onsdag den 14:e.



Hoppas vi ses där! Jag har inte heller sett videon ännu, så det är jättespännande att se hur min styling gick! Jag kunde ju tyvär inte vara på plats själv under inspelningstillfället. Så, tävla nu!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Gud vad kul!! Synd att man inte bor i Stockholm då :(... Jag älskar Elin!

2007-11-09 @ 16:35:29
Postat av: Daniel

Gick in och lyssnade på hennes musik nu, låter riktigt riktigt bra! Tack för att du introducerade hennes musik för mig Hanna.

2007-11-09 @ 16:38:46
Postat av: tova

Jag vill bara gå dit för att se videon :)

2007-11-09 @ 17:13:51
Postat av: annan elin

Gud vad kul!!

2007-11-09 @ 17:38:50
Postat av: tredje elin

var bara tvungen att skriva något eftersom det redan var två elin med i bilden.
Gud vad kul!

2007-11-09 @ 18:10:30
Postat av: Simone

ska man skriva namn och adress och personnr?

Postat av: Kajsa

När ska Urban Outfitters komma till Göteborg? Någon som vet? Jag blev glad när jag hörde att de skulle komma till Sverige men glädjen försvann fort eftersom de bara finns i Stockholm än så länge, jag är aldrig i Stockholm. Får la gå till UO nästa gång jag är i USA, "bara" 7 månader kvar till dess.

2007-11-09 @ 23:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback