10 januari 2007

10jan07Idag fick Max leka modellfotograf, han blev dock besviken över att jag idag, av alla dagar, hade valt en slackig streetlook vilket typ aldrig händer annars! Haha!

Det blev inte jättebra, jag har nämligen noll tålamod och började därför göra sjuka poser och grimaser, sedan tröttnade han när jag satte mig på en orange pall, tände en cigg, gjorde grimaser, drog upp tröjan och spände upp magen och stoppade ner en tändare i naveln så att den stod rakt upp. Då ville han inte mer, attans. Jag som tänkte att det kunde bli en underbar antirökkampanj under graviditeten!

Dagens outfit

Linne med huva: Cheap Monday, köptes igår för 80 kronor (FINT PLAGG HALVA PRISET). Det är i off white och bomullen är alldeles bedrövigt, snuskigt skön.
Topp: Hm.
Guldkedja: Top girl.
Jeans: Gamla, även de från Cheap Monday.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag måste nog påstå att du klädde väldigt bra i din "slackiga streetlook." :-) Jag gillade verkligen guldkedjan som detalj, asläckert. :)

Postat av: motherfakka

Ja det där vad ju överfett. Vat inte men av nån anledning tycker jag det är skitsnyggt så fort en huva kommer med på en tjej/kvinna.

2007-01-10 @ 15:56:57
URL: http://motherfakka.blogspot.com/
Postat av: Farelyne

Gud vad du är fin! Jag blir riktigt avundsjuk!

2007-01-10 @ 16:53:04
URL: http://farelyne.blogg.se
Postat av: Hanna Fridén

Sandra: Tack så mycket! Jag är lite trött på uppstylat just nu och är mer sugen på enkelt, lite less is more!

motherfakka: Haha, jag håller med dig! Det markerar ansiktsformen så snyggt och lägger en läcker fokus på ansiktet :)

Farelyne: Tack så mycket! :D Men bli inte avis, oh!

2007-01-10 @ 17:12:27
Postat av: Marryeah

Har dina cheaps också tappat mycket färg i tvätten? ;)

Du är förresten den snyggaste människa jag sett på år och dar.

2007-01-10 @ 20:15:04
URL: http://marregoeswild.blogg.se
Postat av: Karin

åh din korv! här har man gått runt de senaste dagarna och titt som tätt, som något slags kall, fått upp bilder på sådana här huvor på näthinnan, och vad händer om inte att du går och skaffar en?!

Postat av: Aenigma

Oh förlåt förlåt om jag trampade på en öm tå(eller häl? kan man trampa på en akilleshäl?) när jag frågade om utbildningar och sånt. Bara det att jag blev så inspirerad när jag kollade din blogg eftersom jag själv är en liten novis/amatör illustratör. :) Dessutom älskar jag när folk är roligt småaggressiva, lite ironiska och klär sig precis så där som man själv vill klä sig men som man är lite för feg för. Cred till dig, och jag ska nu länka dig till min blogg! :D

2007-01-11 @ 16:47:36
URL: http://aenigma.blogg.se
Postat av: UmmaGumma

Underbart att se dina outfits-bilder igen! :) Jippi jippi!

2007-01-11 @ 19:27:34
URL: http://ummagumma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback