Dagens outfit #1 - Ångest

image1394Dagens första outfit. Den kändes helt okej, helt okej.

Tills jag såg bilderna och insåg precis hur himla white trash det hela såg ut. Inte roligt längre. Inte alls. Och de här strumpbyxorna ska garanterat bäras med ett par tjocka, svarta under för att undvika bruntonen vid de bredaste delarna av benet.

Så jag var en fjolla. Jag bytte. Jag är en trist ytlig fjolla. Fan.

Rutig grej: Wallis
Grej den sitter fast i: Nitgrej från Weekdays second hand
Topp: H&M
Skärp: Min syrras gamla
Shorts: Dr. Denim Jeansmakers
Strumpbyxor: Vettefan, skitgamla
Skor: Skopunkten




















Kommentarer
Postat av: c

Jättefint Hanna!

2007-09-12 @ 17:36:43
Postat av: Johnny Scharonne

Men jag tror det skulle varit en skitsnygg outfit med ett par andra strumpbyxor!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback