Dagens outfit 2 maj 2007

image994Deklaration. Bokfront magasin för Ordfront. Hundratals jobbmail, känns det som. Två möten och en film tillbakalämnad, två veckor för sent. Kanske tre. Ouch. Jag kunde ha köpt den jävla rullen istället.

Men jag får tillbaka 4400 på skatten! Mycket trevligt, jag har alltid behövt betala restskatt förut. Första året jag deklarerade fick jag betala 2100 i restskatt eller vad det nu var. Skitjobbig överraskning.

Glajjor: Ur och Penn
Jacka: HM, Gammal
Linne: American Apparel
Byxor: Monki
Skor: Skopunkten

Jag mår förvånansvärt bra idag, trots äcklig nässelfeber med utslag plus pollenallergi. Jag är helt enkelt inte stressad för en gångs skull, alla projekt börjar ordna upp sig, jag är ledig ikväll och har ätit en smarrig middag. Ser fram emot lite TV-spel eller en bok, och sedan god sömn.

Mycket angenämt.






Kommentarer
Postat av: Evis

Du ser ut som vad hon nu heter i "Matrix". (Min populärvetenskapliga bildning känns verkligen usel nu.)

Postat av: Frida

Äsch, småpotatis. Jag får tillbaka 9000 på skatten :)

2007-05-02 @ 23:05:26
URL: http://[email protected]
Postat av: Nathalie

häftiga brallor!

2007-05-03 @ 10:30:46
URL: http://www.nenneblogg.blogg.se
Postat av: Kalle

Roligt, förra året fick jag tillbaka 4400 Kr och i år ska jag betala 2100 Kr. Jag byter gärna tillbaka. Vad säger du?

2007-05-03 @ 13:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback