Dagens outfit 26 april 2007

26april07Skakig och bakis som bara fan. Läs om gårdagen på Fatale.se
Och nu får du gå in på Fatale, Viktor Barth-Kron, för jag har beskrivit exakt hur du ser ut när en gullig donna beskriver hur hon bajsat på sig!

Dagens outfit:

Glajjor, wayfarers: 79,50 på Glitter!
Halsband: Top Girl
Modetteshalsband: Ja, gissa
Armband: Ur och Penn
Jacka: Monki
Klänning: Hard beat
Sturmpbyxor: Åhléns
Lackpumps: Penelope, Mixage

Jag är som sagt äckligt bakis, sjukt jäkla bakis. Har haft ett möte med Rodeo idag, det gick bra och sedan skulle jag hem. Det var dock helt omöjligt, då det var ett jäkla polisgripande i min port! Så jag fick gå på en lång, skakig promenad runt söder.

Nu överväger jag ändå att gå på Stockholmsgruppens grej på Teatron, bara för att, ja, det är ju roligt. Och att vara skakis och bakis i modellsammanhang, ja, det är väl nästan ett krav?




Kommentarer
Postat av: Jenny

Du ser filmisk ut och dina skor väcker habegär.

Postat av: Tu

Kan man vända den Monki-jackan ut och in som deras andra?

2007-04-26 @ 22:44:23
URL: http://mizuki.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Haha, jag har samma glajjor! Dom är världsbäst.

2007-04-26 @ 22:46:13
Postat av: ToreKullgren

Ser förnöjsamt ut!

2007-04-26 @ 22:47:06
Postat av: M

Hanna, kan du inte göra en riktig djupdykning i vad som kommer att hända med Teatron och framför allt varför? Whatcha gotta lose, liksom? Skulle vara grymt intressant och underhållande! Fråga alla som bestämmer något i frågan!

2007-04-26 @ 23:02:25
Postat av: Sofia

Du är snygg. Jag vill också ha en glansig jackaaaa.

2007-04-26 @ 23:10:18
URL: http://hejsusan.blogspot.com
Postat av: mara

men åhhhh! JAG vill ju ha dom skorna, men dom vägrar passa min fot:(

2007-04-27 @ 00:22:19
Postat av: Hanna Fridén

Jenny: Tack så mycket!

Tu: Nix, this one is one side only!

Ulrika: Ja! Snygga, enkla och billiga.

ToreKullgren: Tack så mycket!

M: Det är hemlighetsstämplat, vare sig jag vet något eller inte så får jag inte säga något. Det skulle garanterat orsaka att jag fick kicken.

Sofia: Ja, skaffa dig en, det är så fint med glansiga tyger, när ljuset ligger på ser det ut som att man strålar!

mara: Jag måste medge att det var jävligt svårt att stänga spännet...

2007-04-27 @ 02:32:40
Postat av: Anonym

skitcool outfit!

2007-04-27 @ 09:30:05
URL: http://beautysilk.blogg.se
Postat av: Amanda

Whaaaaa, vilka snygga pjux!

Kram Amanda

2007-04-27 @ 10:50:05
URL: http://amandaberg.webblogg.se
Postat av: Sassy

VAd snygg du är! Och de rosa skorna är så knalliga och fina!

2007-04-27 @ 17:06:57
URL: http://eurotrash.blogg.se/
Postat av: moi

speciell outfit :) har du köpt/fått halsbandet ngnstans eller var du bland de 100 första som registrerade sig? jag har inte fått ngt halsband, men mätaren stod på ca 80 medlemmar när jag registrerat mig .. om den var uppdaterad, förstås.

2007-04-27 @ 17:59:20
Postat av: Hanna Fridén

beautysilk: Tack!

Amanda: tack så mycket!

Sassy: Tack så hemskt mycket!

moi: Nejdå, jag är faktiskt inte reggad alls kom jag just på, men däremot var jag bjuden till Modettes releasefest och till inbjudan kom halsbandet.

2007-04-27 @ 19:43:46
URL: http://frankincense.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback