Dagens outfit

image1435

Skipants!

Väska: Cocktail
Jacka: Mexx
Topp: HM
Byxor: Någon skitbutik på Götgatan
Skor: Second hand

Skipants är det bästa jag vet. Smalnar av överkroppen men maffar till benen rejält. Annars kallas de för elastobyxor.

Även om vi sett en hel del sådanna på höstens visningar tror jag inte ett skvatt på att det kommer slå, och jag är väl en av få i Sverige som faktiskt gillat dem och burit dem - Men idag hade jag tyvär sönder dem, så det blir sista gången. Fan. Men fint är det, riktigt.

Kommentarer
Postat av: Evis

Minns mitt 8o-tal. Skipantsen ersattes sedan under början
90-talet, av den generationen tonåringar, av för lösa trikåbyxor, i vitt helst, nerstoppade i sockarna. Jag vill tro att vi hade lite bättre stil.

Postat av: ronnie

men var hittar man snygga skidbyxor???
i love them men det ska ju va den tunna varianten så man slipper se ut som anja persson liksom...

2007-09-27 @ 17:29:01
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se.se
Postat av: Johnny Scharonne

Du ser lite ut som du ska ut och djuphavsdyka i din outfit. Den är cool på dig, men jag tror inte jag skulle köpa såna där byxor någonsin ;)

2007-09-27 @ 22:22:37
URL: http://scharonne.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback