Jag är sjuk på riktigt!

Usch. Jag har blivit sjuk på riktigt. Jag trodde att det var värre igår för att jag också var bakis, men idag när jag inte är det så är det tämligen uppenbart att jag är sjuk. Jag hoppas bara att det är en ovanligt elak förkylning och inte den där influensan som Johan hade för någon vecka sedan. Eftersom att jag dock aldrig blivit drabbad av influensa i hela mitt liv så tror, och hoppas jag, på det första.

Men damn! Jag blir så arg, jag brukar inte bli så pass sjuk att jag blir förpassad till hemmet. Jag får regelbundet små förkylningar och hosta, ja, men det är små små grejer som vore helt obetydliga om det inte vore för mina dammallergier.

Men nu kan jag inte gå utanför hemmet, för dålig för det. Det är ovanligt! Det enda som brukar kunna förpassa mig till hemmet är vanligtvis när jag har sådan där sjukt extrem mensvärk eller om jag är odrägligt bakis.


Så, vad ska jag göra nu?
Jag är uttråkad!

Vad i hela friden gör man när man är hemma och är sjuk? Jag vill jobba, jobba!
 

Kommentarer
Postat av: nett

Man glor igenom maaassvis av söta serier, har man riktig tur kan man klämma in flera säsonger på en dag!

Postat av: Alexandra

Är du så dålig att du inte kan gå ut låter det tyvärr som influensa... sorry.

2007-10-29 @ 14:26:34
URL: http://myratittianna.blogg.se
Postat av: sandra

jag är också sjuk :((
riktigt jävla nyserfemtiogångerpåraken och näsanrinnersomettvattenfall sjuk.
fint sätt att spendera höstlovet, va?
alltid alltid alltid ..

2007-10-29 @ 15:07:19
Postat av: Hampus Lundstedt

Glo på animé!

2007-10-29 @ 15:10:38
URL: http://ichise.blogspot.com
Postat av: lis

Du ser på tvserieboxar! Varmt rekommenderas: Veronica Mars, The Office US, Scrubs och Dexter!

2007-10-29 @ 17:23:33
Postat av: Anonym

Jag var helt säker på att jag hade influensa men efter X antal läkarbesök visade det sig vara körtelfeber, härligt!

2007-10-30 @ 11:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback