Mer torsdagsångest

image1485Ångesten från i torsdags vägrar släppa, och inte bara det, jag blir konstant påmind om den. Alldeles nyss, exempelvis.

Här ser ni hur fint jag började dagen. Ni får listan också, ni gillar ju det där.

Mössa H&M
Huvtröja: Cheap Monday
Tröja: H&M
Jacka: Mango
Byxor: H&M, omgjorda
Skor: Skopunkten


Ja, fint sådär. Funkar. Drygt. Pretto. Drygpretto, som jag gillar. Allt okej. Allt normalt. Allt lugnt.



















image1486


Men senare, från Sturecompagniet. Då är det fanimej inte okej. Inte alls. Jag kommer inte ihåg när bilden togs, oc jag vet inte vem jag står med. Jag har sett henne i bildgallerierna, jag har uppskattat hennes roliga hår, och jag har något minne av att hon trodde att jag var en trettonårig student. Så hon bjöd mig på en drink, tror jag. Tror jag.

Men vet inte.

Jag får bara samma ångestslägga i skallen återigen. Återigen, återigen, återigen. Bitterheten från torsdagen ligger liksom fortfarande kvar i mitt ansikte, i mina rörelser, i hela min själ. Fan.

Jag ska nog radera bilden från sajten, tror jag.

Kommentarer
Postat av: Mia

Fan, dina ögon ser normala ut när du är full.

2007-10-15 @ 15:01:57
Postat av: Lina

det är inte helt enkelt att vara full kära hanna...hehe. jag har ngra få tillfällen då jag inte minns ett jota. men som tur är är de få.

Postat av: Tim

Fint! Gillar färgskalan! Ser riktigt bra ut.. / T

2007-10-15 @ 17:17:34
URL: http://howtowalk-tall.blogspot.com
Postat av: Amanda

Äsch bilden var inte SÅ farlig!

2007-10-15 @ 17:28:26
URL: http://amandaelinmaria.blogspot.com
Postat av: riksha

Medeltidsveckan på Gotland!

2007-10-15 @ 18:45:04
Postat av: sofia dahlen

det kanske är konstigt, men det här inlägget gjorde mig partyglad. Det var för länge sen du och jag var ute. dåligt tycker jag.

2007-10-15 @ 22:04:27
URL: http://www.conspicere.se
Postat av: lisette

gud det där såg konstigt ut. Kläderna var helt hemska, du ser typ ut som om du e sjuk o har lindat in dig o tagit på dig sjukkläderna. nu lär du väl spy massa galla över mig för man vet ju hur du är: passionerad över de viktiga sakerna i världen!!!men men det är väl det kommerntarerna är till för. Så vi kan säga våra åsikter o du kan ta ut dina agressioner o göra en höna av en fjäder...:)

2007-10-17 @ 13:40:56
Postat av: Hanna Fridén

lisette: Nje, alltså, du vill ju bara bråka. Skälet till varför vet jag inte, men jag tror att du bör behandla dina problem på ett annat vis. Jag är inte en gratistjänst för folk att lätta sina frustrationer. Mitt råd: Skaffa psykolog! Det kan inte vara sunt att vilja provocera fram folks ilska utan anledning.

2007-10-17 @ 13:54:56
URL: http://frankincense.blogg.se
Postat av: lisette

Hahaha! Skrev du det där till dig själv eller?Projicering kallas det inom psykologin när man lägger över sina egna egenskaper/tankar på någon annan. Nej ville inte bråka. Brukar läsa din blogg o hade jag velat bråka så hade jag väl gjort det för längesen. Utan såg outfitten o tyckte det var fult. Tänkte jag skulle kommentera på det men men då slog det mig att om jag kommenterar o säger min åsikt så är sannorlikheten stor att du skriver ett a4 långt inlägg med ett gräsligt språk för att visa att du vågar säga dina åsikter och är grym på att argumentera. Det är ju så du brukar göra. Du tål ju inte när nån annan tycker nått annat än dig. Det är därför det jämt är heta diskussioner i dina kommentar fält. varför är det inte det i andras bloggar? tänkt på det? beror det på läsarna eller dig?

2007-10-17 @ 14:42:50
Postat av: Hanna Fridén

Lisette: Att framföra en åsikt och förolämpa någon är två ganska olika saker. Att säga "det där gillar jag inte" och skriva flera rader där man berättar hur hemskt något är är två väldigt skilda ting. Beter man sig hemskt så måste man förstå att man får hemskheter tillbaka, vilket vissa inte verkar förstå. Jag vill gärna informera folk om vilken idiotisk och egocentrisk syn det är. För märk väl, det är enbart när folk skriver otrevligt som de de får otrevliga svar tillbaka.

Sedan att du vill bråka och av någon anledning vill berätta för mig att jag är löjlig som bemöter folk med kritik när de framför kritik, ja, jag vet inte...

2007-10-17 @ 14:55:11
URL: http://frankincense.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback