Modebloggare? Ytliga? Vaddå?

image1491



Det första man möts av när man går in på Bloggportalen är artiklarna rörande Stureplansprofilernas dom. Här är det folk, ja, alldeles vanliga människor som skriver. Fina, ljuva, hatande människor. Lite som jag. Sedan går vi in på "modebloggskategorin".


image1492


Ja, här ser vi hur vi skriver om att Ebba von Sydow blivit portad, hur vi värnar om den egna individen och går emot de stora företagen. Det här bryr vi oss om, väldigt väldigt mycket. Vi bryr oss inte om domen på Stureplansprofilerna, men vi bryr oss om att Ebba blivit portad från Stureplan.

Visst är det fint? Vem säger att modebloggare är ytliga? Va?


Jag gillar speciellt att jag ser ut att ha sönderopererade läppar på bilden, och att mina ögon är reducerade till två svarta streck. Det ger liksom ett större djup till det hela. Någon slags andlighet. Ni förstår?

Vi är djupa, my fellow fashionistas. Så djevla.



Kommentarer
Postat av: sara

Haha =)

Postat av: Nora

Men ibland är det jävligt skönt att inte vara vidare djup måste jag säga.

2007-10-18 @ 18:20:06
URL: http://aife.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback