Nya tjejerna på Fatale

Jag vet inte om jag tycker att vi ska dissa nya Fatale bara för vi anser att Glife varit dumma, de här fyra nya tjejerna är ändå inte delaktiga i själva kontroversen: Och vi bör ge dem en chans. Visst, vi är arga på Glife, och de kommer tjäna pengar på tjejernas framgång, men jag tycker inte att vi ska säga att de nya tjejerna sugar eller så. Ge dem en chans, de har inte gjort något ont!

Vem vet, de kanske skapar Sveriges bästa blogg?


Alla ni som gett och ger oss stöd där ute: Ni är grymma! Helt fantastiska. Älskar er.




Kommentarer
Postat av: Linda

Inget illa menat med följande mening, men...
Jag ryser av ovälbehag av nya Fatale. Ni rockade nätet!

Postat av: Louise Adolphson

Otroligt larvigt att det senaste för någon dag sen när jag tittade stod "Sverige bästa modeblogg" på sidan. Som om glife eller dom som skriver nya fatale avgör det! Vilket skämt!
Gillade både layouten och bloggen bättre förut btw ;)

2007-10-24 @ 22:42:50
URL: http://rightnow.tjejsajten.se
Postat av: Sandra

Nej man kansk inte ska dissa dem för vad Glife gjort, självklart ska man inte det.
Men man kan däremot dissa dem för deras urtråkiga inlägg som ser ut som vilken modeblogg somhelst. Ta senaste "Länge leve Net-a-porter", klycha anyone?
Tråkigt, tråkigt. Dessutom känns deras inlägg inte äkta på samma sätt som hur era inlägg var, man får en känsla av att de bara skriver för att de tjänar pengar/publicitet på det hela, inte för att de faktiskt ÄR kunniga eller intresserade av ämnet.

För övrigt så tycker jag att ni skall anmäla journalisten till pressombudsmannen.

2007-10-24 @ 22:49:48
URL: http://vendelay.webblogg.se
Postat av: Rox

Tja!
Jag gick fram till dig på spy bar i lördags och sa hej.. Du sa någonting om bloggvertiser grejen, jag var ganska på lyset och så hörde jag inte riktigt vad du sa. Så du vet. Kul & se dig irl. Du är cool. Och snygg! Kram Roxie

2007-10-25 @ 00:33:42
Postat av: Hanna P

med risk att låta fjäskig så handlade gamla fatales framgångar väldigt mycket på vilka ni vi som skrev, alla ni hade ju många gamla läsare som gillade er som följde med. Därför är det väl ganska logiskt att vi även följer med tillbaka?

2007-10-25 @ 07:48:14
URL: http://hannapannapersson.blogspot.com
Postat av: joanna

inte för att vara tarvlig mot de nya tjejerna men jag måste säga att fatale nu bara känns som en kvasi shoppingblogg. helt utan reklektioner och analys.

2007-10-25 @ 12:00:18
Postat av: Anonym

ABSOLUT!
Min käre far kan räkna på en halv hand hur många vänner han har kvar sedan ungdoms party åren.
visst jag har testat att röka men thats it. aldrig mer! och jag fattar knappt folk som väljer att röka ens de e ju inte ens kul!

2007-10-26 @ 11:52:26
URL: http://PRIMARYROAD.BLOGSPOT.COM
Postat av: Lolita Loco

"Designen" på Fatale.se ger en modeintresserad webbdesign-tjej som mig själv kalla kårar. Något av det värsta jag någonsin sett. Vem fick hjärnsläpp...?

Nä, ni skötte allt det där bättre bruttor. Och det vet ni. =)

2007-10-27 @ 08:39:43
URL: http://vintagemaniacbloggen.net
Postat av: Manda

är också, än så länge, besviken på nya fatale! det är verkligen bara en shoppingblogg. förut var det analyser, historiska perspektiv och..ja, mer intressant. men, dom får väl visa vad dom går för inom snar framtid, jag håller utkik. Hanna, you go girl.

2007-10-27 @ 17:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback