Stylistrundan

Fy satan vad jag har ont i kroppen!

Jag har gått runt på stan hela dagen. Hela dagen! Och jag har magkattar. En bedrövlig magkatarr. Jag har burit kassar, jag har fotat och jag har skrivit. Så fort jag kom hem genom dörren la jag mig på hallgolvet och ville bara... Ja, jag vet inte. Sova i hundra timmar. Jag är otroligt slut.

Om jag fortsätter med de här stylinggrejerna kommer jag att bli så satans vältränad att det inte är klokt. Jag kommer att bli starkast, smidigast och få en kondition som slår vilken långdistanslöpare från Etiopien som helst.

På sätt och vis är jag dock piggare än efter en kontorsdag. Mentalt, alltså. Jag brukar alltid ha huvudvärk efter jobbet, men det har jag inte nu.

Jag rapar bara lite magsyra och har magkatarr.

Bättre än sur och huvudvärkig, faktiskt, om jag får säga min mening.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback