Calle och goterna

Sprang givetvis på Calle Schulman och Golhoran igår på Humlegården. De såg ut att trivas bra ihop, tycker att det hela är väldigt fint. Det skulle vara fantastiskt om de fick barn och berättade hur mamma och pappa träffats. "Ja, ni förstår, er mamma skrev en blogg där hon hånade mig i en måndas tid och sedan blev vi kära." Asfint! Vi får lyckönska dem.

Men här i alla fall.

Calle: Hanna! Du skrev ett inlägg om mig. Att jag gillar judar.
Hanna: Nja, jag skrev väl snarare att jag gav bort ditt nummer till ett gäng goter som hade en crush på dig.
Calle: Ha, jah.
Hanna: Och det var sant. Det satt en grupp goter bredvid mig och pratade om dig. Full som jag var så gav jag dem ditt nummer.
Calle: Det gjorde du?
Hanna: Självklart! Men det var inte de som var med på bilden som var... ja.
Calle: Men Hanna, det är okej. Hanna, du vet att du får göra vad du vill mot mig och skriva vad du vill?
Hanna: Nej jag tänkte på dem, ville inte hänga ut dem.

Tystnad.

Calle: Du tänkte inte på mig alls? Du brydde dig inte?
Hanna: Eh... näääeeee.

Kommentarer
Postat av: Anonym is the shit

Har ni dejtat?

2007-09-08 @ 18:43:00
Postat av: Anonym as well

det har de

2007-09-08 @ 19:23:15
Postat av: Ok, då är väl jag också anonym

Vill minnas att du sa att Goterna såg lite Judiska ut.
Då sa någon: gör dom?
Och det gjorde dom ju. iallfall 2 tror jag, på den bilden.
/rabbi's wife

2007-09-08 @ 20:30:22
Postat av: Det är fjolligt att vara anonym

Men stackars Calle! Låter ju som att han blev ledsen!

2007-09-08 @ 20:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback