Duktig Hanna

Inatt har jag sovit hela strålande 3 timmar! Jag vägrar låta helgerna bli bortsövda och förstörda, om jag ska envisas med att gå och lägga mig sex på morgonen får jag stå mitt kast - Straffa straffa straffa. Men tänk, jag kommer hinna så mycket! Gå till Systemet innan det stänger och shoppa fjädermask på Buttericks, det är strålande.

Jag är redan så stolt över mig själv.

Men jag ser ganska bedrövlig ut.


Jag jobbar jobbar jobbar. Jag gör om Fatale-designen i Photoshop för att sidan är ju helt jävla rövenkass att läsa. Satana.


Kommentarer
Postat av: cilla

Att du orkar leva så.
Det är en sann njutning att släppa efter och bara sova bort en hel helg. Jag brukar ibland spendera mina helger i lägenheten med nedrullad rullgadin iförd morgonrock . Jag gör detta högst 1 gång/månad och fan vad bra man mår !!

2007-09-15 @ 23:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback