Elin Klings pumpaskalle

image1377




Någon på redaktionen var nog jävligt full och hade jävligt kul inatt när de ändrade Elin Klings bloggbild till en kropp med pumpa som huvud.


Jag tycker inte att det är roligt. Bara löjligt och oansvarigt. Kalla mig humorlös, för all del, men ser inte det roliga i det någonstans.

Kolla:
Stureplan.se




Translation:
Elin Kling is our fashion editor at Stureplan, the website and magazine I work at. Someone at the office must have been really drunk tonight, since they changed her blog byline at the front page to... well, they exchanged her head for a big apple, since she's IN the BIG APPLE. New York. Really funny. Really serious work. Really... I don't know. I wonder if our editor in chief knows about it?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ser det inte!?!?

2007-09-08 @ 20:47:11
Postat av: Kajsa

Det är inte ett äpple då? Hon är ju trots allt i The Big Apple just nu.

2007-09-08 @ 21:04:03
Postat av: Sara

HAHAHA... förlåt men det var ju roligt! Har ingenting emot henne, inte alls, men jag tyckte ändå att det var roligt. (kväver skratt)
Varför en pumpa liksom? Hennes huvud ser inte ut som en pumpa? Så dumt och så roligt. :D

2007-09-08 @ 21:39:44
Postat av: Rana

hm, svårt att se. Men tycker också det påminner om ett äpple? tycker dock att det skulle vara för långsökt isåfall, även om hon nu är i ny.. iallafall om man sätter den på huvudet på henne?

Postat av: Anonym

Ja, visst får du det. Vilken komplimang!

2007-09-08 @ 21:55:53
Postat av: Signatur J

Svartsjuka, månne? Det luktar lite Aftonbladet.

2007-09-08 @ 22:20:24
URL: http://www.femista.blogspot.com
Postat av: Anonym

Lugn, det ÄR ett äpple. Som i Big Apple. Elins idé.

2007-09-09 @ 19:01:31
Postat av: Johnny Scharonne

Du är medveten om att det forfarande står PUMPA på svenska fast det står APPLE på engelska :) *besserwisser*

2007-09-10 @ 14:18:48
URL: http://scharonne.wordpress.com
Postat av: Hanna Fridén

Johnny: Fullkomligt! När jag skrev dit det engelska sket jag i att ändra det svenska. Roligare att det är fel och olika.

2007-09-10 @ 14:21:36
URL: http://frankincense.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback