Alla hjärtans dag

Hahaha. Stackars Leo. Han hade helt glömt bort att det var alla hjärtans dag imorn och har därför RÅKAT se till att vi ska äta på Le Rouge imorn. Haha. Hahaha. Så när jag sa: "Men Leo, det är ju alla hjärtans dag imorn? Du hatar ju den dagen? Du ville ju inte göra en grej av det?" så såg han ut som att han fått en stor knölpåk inkörd igenom anus, borrad igenom hela hans kropp, utflygandes ur hans öron.

Men efter att han svurit lite och nojjat lite så sa han.

"Jaja. Det får gå ändå. Trots att det är alla hjärtans dag. Men fan vad fullt det kommer vara där".

"Du får helt enkelt trösta dig med att du hade glömt att det var det! Du ville bara göra något fint i allmänhet!"

"Ja, jag får väl det..."



Se. Det roliga med det här är att jag nog aldrig varit med om att en kille verkligen bjudit ut mig på fin restaurang på alla hjärtans. Även om de kommer ihåg dagen så blir det aldrig stora grejer, vilket har passat mig finfint, mind you (även om man någonstans egentligen blir lite avis på andra tjejkompisars pluttenutthistorier) men han som glömmer bort dagen altogether och hatar konceptet ska bjuda mig på Le Rouge!

Mycket underhållande. Haha.

Kommentarer
Postat av: Susse

Alla stjärtars dag. Var bara tvungen. Höhö.

Postat av: Cati

Jag kan inte låta bli att vara lite avundsjuk på dig, trots allt. ;) Ha det så trevligt!

2008-02-14 @ 05:53:50
Postat av: Lo

Nu var jag genast tvungen att messa till min bästa vän leo och skälla på honom för att han aldrig bjudit mig på le rouge! Det är ju trots allt vårt gemensamma favoritställe när vi vill leka Mästaren och Margarita eller på annat sätt hylla rysk litteratur. Jag är avundsjuk på dig är vad jag försöker säga.

Postat av: SannaV

heh, så sött. Hans undermedvetna kanske var mycket väl medveten om dagen och ville lura honom till att göra något fint genom att få honom att glömma bort det. strålande. :)

2008-02-14 @ 08:44:56
Postat av: emma

ska han bjuda dig eller betalar ni var för sig?
trodde inte att du var den som lät andra betala för dig.

2008-02-14 @ 09:58:25
Postat av: Abbes pappa

Det här kan vara tidernas bästa dubbelfint. Har du tänkt på det? Leo verkar smartare än de flesta.

Men som sagt. Mycket underhållande.

2008-02-14 @ 13:16:41
URL: http://www.hejaabbe.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback