Collectionofdesigners.com

image2193


Vi kan fortsätta spåret. Mimmi är en tjej som gick fram till mig på Weekdays visning och gav mig en av de finaste och mest kreativa flyers jag någonsin fått. Avrivna papper i olika färger klistrade på genomskinnlig plast. Asfint!

Hon har startat upp en site där hon vill samla nya designers och andra kreatörer på ett ställe och hjälpa dem komma ut med sitt material! Grymt initiativtagande, tycker jag.

Hennes sida heter
collectionofdesigners.com och jag tycker att alla som är intresserade att kolla, oavsett om de är kreatörer själva och intresserade av att bidra eller om de är intresserade av vad som händer och potentiella kunder, ska kolla in det!


Just nu handlar bloggen väldigt mycket om olika, roliga märken som Mimmi hittat och annat kul. Samt att man kan följa hur hela företaget utvecklar sig steg för steg. Väl värt ett besök! Mimmi har ett öga för vad som är fint och kul, så jag är säker på att alla kan hitta något som känns spännande. Dessutom så vill vi självfallet peppa ett bra initiativ!

Kommentarer
Postat av: albin

Vad hände med läsaroutfittävlingarna? Jag hoppas dom kommer tillbaka!

2008-02-13 @ 15:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback