Jag är numer en äkta skvallerjournalist

image2197
Foto: Lina Thomsgård

Devi säger:
han: devi har du läst nattboken?
Hanna Terezia Fridén säger:
Huhuhu.
Devi säger:
jag: nä
Devi säger:
han: hanna skrev att vi var ihop
Devi säger:
jag: jaså?
Devi säger:
jag: *läser*
Devi säger:
jag: fint då
Devi säger:
han: ja, eeeeh, nu är det väl officiellt typ
Hanna Terezia Fridén säger:
Hähähäh.
Hanna Terezia Fridén säger:
Nu är jag en ÄKTA skvallerjournalist med andra ord!
Hanna Terezia Fridén säger:
Hurra!
Devi säger:
jag: neeeh, det blir inte officiellt förrän man ändrar på facebook
Devi säger:
han: DÅ ÄNDRAR VI NU
Devi säger:
hihihihi
Hanna Terezia Fridén säger:
^_^
Hanna Terezia Fridén säger:
Fint!
Hanna Terezia Fridén säger:
Jag känner att jag gjort något bra!
Hanna Terezia Fridén säger:
JAG TOG DET JOBBIGA STEGET ÅT ER.
Hanna Terezia Fridén säger:
Men då vet vi det i framtiden, det är bra.
Hanna Terezia Fridén säger:
Så om erat sex är dåligt exempelvis.
Hanna Terezia Fridén säger:
Men det känns svårt att prata om.
Devi säger:
ja absolut! det var roligt
Hanna Terezia Fridén säger:
Så droppa det bara till mig.
Devi säger:
hahah
Hanna Terezia Fridén säger:
Så kan jag skriva det i Nattboken.
 

Kommentarer
Postat av: Susse

Sikken fin brud! Oh ah!

Postat av: Anonym

sött par jao!

2008-02-13 @ 23:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback