Jag dj:ar på onsdag!

På onsdag ska jag dj:a på Stash tillsammans med Karin Winther och Daniel Öhrn, i källaren på Kolingsborg! STASH kör en specialgrej och därför så kommer hela Kolingsborg vara öppet för klubben, hurra!

Det är dessutom 18-årsgräns. Vilket är grymt. Det har inte varit roligt att behöva säga TJUGO och TJUGOTRE så många gånger här i bloggen. Men nu! Nu behöver man enbart vara 18, och det kommer bli grymt!

Onsdag 27:e mars. Kolingsborg, Slussen. 18 år. 80 kr.

Man måste registrera sig här innan:
http://klubbace.se/medlem/
Annars kommer man inte in! (Kolingsborgs regler) Oavsett om du vet om du kan eller inte på onsdag så skadar det inte att registrera dig på en gång för säkerhetsskull. Jag hoppas ni dyker upp, kommer bli fett kul, även om jag dj:ar som en jävla kratta och inte har den sketnaste jävla aningen om vad jag ska spela! Tur att Daniel och Karin har erfarenhet, då.

KOMSI KOMSI NU!
 

Kommentarer
Postat av: beccsi

Men om man "bara" är 16 då? Detta är orättviist!

Postat av: Anonym

Tror nog du skrev lite fel månad, det är ju fortfarande februari serru. Så 27 februari antar jag att du ska dj:a?

2008-02-26 @ 17:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback