Jag önskar att jag hade en låtsaskompis vid namn Olga

Har fortfarande PMS. Stirrar bara in i en vägg. Får mer och mer ångest. Försöker behandla bort det med blir bara mer och mer frustrerad. Jag undrar vad jag ska göra? När jag idrottade så brukade det fungera fint att gå ut i träningskläderna i minusgrader och råkuta en timma i streck. Inte jogga. KUTA. Det fungerade asbra. Kyla och adrenalin på en gång. I slutet av språngmarschen hade kroppen producerat så mycket eget endorfin att man kunde lägga sig ner i en snöhög och skratta tills man pissade på sig.

Men inte nu. Jag blir fanimej andfådd att få upp för backen vid Münchebryggeriet. Det är ganska anusdåligt, det.


Måste jobba. Det gör mig mer stressad och frustrerad. Måste iväg. Det är dessutom mörkt. Hatar mörker. Hatar tid som bara rinner bort när man är PMSig. Vill bara få ändan från stolen och göra något vettigt. Sparka igång mig.

Önskar att jag hade en coach de här dagarna. Hon skulle heta Olga. Vara asbred. 2 meter lång. Skittrak i ryggen med en dånande röst. Hon skulle skrika: "UPP! UPP DEIN LILLE LATMASK! UPP OCH GE MIG TJUUUGOOOO! UPP! RÖR DIG! YYYYYYYT I KYYYLAN! YYYYYYYT! SPRING RUNT DER HUUUUS! LATMASK! TILL JOBBET MED DEG!!! YYYYT! YYYYYP!!!"

Det skulle jag må bra av, tror jag.
Var är du, Olga?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Börja med någon kampsport? Få ut agressioner n' shit.

2008-02-24 @ 17:40:52
Postat av: Anna

Hahahahhaha jag vill också ha en Olga!

Postat av: ronnie

hon finns på state school of circus i moskva och har turkosa pumps matchade med rosa läppstift och en joggingsuit från 87...

du fattar att jag blev jättenostalgisk nu va...åhhh Olga...ska jag fixa hit henne?

2008-02-24 @ 19:46:42
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: Anonym

Har en vän som heter Olga. Henne kan du låna. Tyvärr är hon smal som en pinne och bara 1.75. Men det kanske duger lite halvt?

2008-02-24 @ 20:25:20
Postat av: Nina

Du kan få min kung fu tränare, nästan samma grej!

2008-02-24 @ 21:27:41
URL: http://alltsammans.blogg.se
Postat av: Nadja

Jag har en vän som har ett alterego som heter Olga, jag kaske borde presentera er?:P

2008-02-24 @ 22:31:51
URL: http://thencloset.blogg.se
Postat av: Anonym

hon är hos mig! på seriösaste allvar! fast hon är en han, dvs min pappa janne. HELA TIDEN "upp nu då!!" *tjat tjat tjat* du kan får honom! han kan: laga mat, tjata upp en ur sängen och ge en pengar när man inga har ^^

2008-02-25 @ 23:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback