Jättesjuk

Jag är jättedålig idag. Nästan lika dålig som i måndags. Förstår inte hur det har gått till alls. Igår tänkte jag gå ut och dricka läsk på en bar och ha en tidig kväll, men jag däckade hemma direkt efter middagen så det blev inte av. Så jag var hemma och vilade igår. Och jag äter ju penecillin! Tre milligram om dagen sedan i måndags, jag borde rimligtvis bara kunna bli _bättre_

Min storasyster firar sin födelsedag idag. Men jag är för dålig för att gå dit och äta middag med dem. Känns uruselt. Jag saknar dem så jävla mycket. Fyfan.

Kommentarer
Postat av: Mill

taget från Facebook "och ni får en massa äckliga bloggläsare på köpet" ,
tycker du att vi är äckliga? :S :/

2008-02-16 @ 19:17:17
Postat av: Hanna Fridén

Mill: Men det där är ju inget jag skriver, det där är en del i "Friends for sale"-grejen. Det vill säga, går du in och kollar på den appen så står det vad den som "äger" mig skrivit där. I det här fallet Johan.

Hela grejen han skrivit lyder ju typ:

"REA! Få en massa äckliga bloggläsare på köpet, allt ska bort!"

Och det där har jag ingen makt över alls. Kolla in appen själv om du inte tror mig! Jag tycker inte att ni är äckliga, jag älskar ju er!

Postat av: Ronja

Åh vad jobbigt, hoppas att du blir bra snart

2008-02-16 @ 20:45:37
URL: http://laserpiente.blogg.se
Postat av: Mill

jahaaaa okej, blev lite förnärmad där först, men då förstår jag.
fattar inte fejjan ibland :(
jag älskar dig med! *puss på peruken*

2008-02-16 @ 20:58:19
Postat av: Tankar som bankar

Usch då, tråkigt och jobbigt att vara sjuk ju!
En grej bara, penicillin löser ju inte hela grejen av sig själv alltid, man ska ju ta det lugnt så att kroppen får chansen att läka också....lätt att bli sjuk igen efter en kur dessutom eftersom immunförsvaret blir sämre av penicillinet som slår ut en massa bra bakterier man har med ju.
Hoppas du känner dig bättre snart i allafall!

2008-02-17 @ 09:40:22
URL: http://tankarsombankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback