Liksom typ asså bah TJENA

image2137


Okej. Till höger i
Viktors blogg på Stureplan så finns det vitsord om honom, små citat. Mitt lyder "Typ världens gulligaste kille". Och det är mycket riktigt att jag sagt, eller skrivit, vadsom. Men hela frasen började störa mig något fasansfullt så fort jag ser den dragen ur sitt sammanhang.

Är jag den typen av tjej som säger så?

TYP.
Eller LIKSOM.
Kanske ASSÅ BAH.
Eller FAB?

Är jag det?

Jag kan inte relatera till det här. Inte alls. Jag kan inte se det.

Kommentarer
Postat av: sven

Jag tror du var ironisk när du sa det. Fniss ....

Postat av: Maria

Haha, man måste få överraska sig själv ibland :) Men nej, jag skulle inte säga att du är den typen av tjej... typ...

2008-02-04 @ 21:58:15
URL: http://mariaroth.blogspot.com
Postat av: Artson

Kan inte vi ses vid mjölken imorgon morgon? Vid halv nio? Trust me, I know where you by your milk.

2008-02-04 @ 21:58:48
Postat av: Rockdoll

Nej.

2008-02-04 @ 23:39:43
URL: http://Rockdoll.webblogg.se
Postat av: Cissi

Du är det faktiskt mer än du tror, fast inte så extremt ;)

2008-02-05 @ 14:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback