Mitt fel?

Jag vet inte om ni läst att den föredetta PR-chefen Peter Sahlberg inte jobbar här på ZTV längre. Han fastnade där i Costa Rica. Han åkte dit för att surfa. Det gjorde han. Rakt efter den andra provinspelningen med mig. Den gick ut på att jag skulle intervjuva två personer. Fejk, givetvis. En på engelska och en på svenska.

Peter skulle vara proffs och delta i surf-SM. Det hela gick till enligt följande.

Jag: Välkommen Beter Salsberg!
Peter: Sahlberg.
Jag: Ja, just det ja. Du är surfare och snart kör surf-SM igång här i Sverige, är du taggad?
Peter: Som fan blahblahblah.
Jag: Vad trevligt! Men du, alltså, jag undrar... Vart surfar man i Stockholm egentligen? Typ i Slussen eller på vågorna där? Är det inte lite töntigt att, haha, försöka surfa i Stockholm?
Peter: Nejmen... Man får åka ut till där det finns vågor blahblah.
Jag: Typ äventyrsbaden eller? Vågmaskiner?
Peter: Ja, haha, kanske!
Jag: Men är det inte bara yttepyttebebisar på små brädor som kan surfa på äventyrsbadens vågor? Eller? Är du en bebis.
Peter: Blahblahblah.
Jag: Men jag har ju sett att det finns en surfingbutik i den där nya Gallerian Skrapan på Söder. Och jag älskar den. Vet du varför jag älskar den?
Peter: Nej?
Jag: Jo, för att den alltid är TOM. Underbart.



Och så där gick det. Och jag fick en liten tillsägelse att man inte får vara riktigt så taskig. Så det ska jag inte vara. Man ska inte förnedra gäster. Och det ska jag ju inte göra. Men PR-chefen åkte till Costa Rica ändå och kom aldrig tillbaka. Han är där och surfar. På riktigt faktiskt!

Ibland undrar jag om det någonstans är lite mitt fel.

Kommentarer
Postat av: Linda

ha ha haa!

Postat av: hannah

hahahaha

2008-02-05 @ 17:10:15
Postat av: costa riiica

http://www.surfakademin.se/

2008-02-05 @ 19:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback