När jag inte bloggar på länge får ni en bild på Leo som kompensation

image2134

Här har vi Leo. Fina Leo. Igår fick jag inte träffa Leo. Jobbade hela dagen och sedan drog han till jobbet på kvällen. han jobbar torsdag - söndag där, i källaren, på Berns. Lite besvärligt när man går ut och bara vill putta in honom mot väggen och gosa upp honom, så att säga, men sådant är livet.

Leo har fått grejer av mig, ser ni här. T-shirten med konsttrycket kommer från Velours visning, halsduken kommer från Cheap Mondays visning och mobilen fick han för att hans fungerade så dåligt i stan och jag självfallet vill kunna få tag på honom!

Jag är en sugarmommy. Insåg jag sedan. Eller. Lite. Jag är som en väletablerad man som dejtar yngre tjejer (ja, Leo är yngre än jag, fina Leo) med mindre välbetalda jobb och som ger dem prylar.


Jag är så modern. Så modern.

Jag gillar det väldigt mycket. Ska sägas.
 

Kommentarer
Postat av: Alice

Min karl är 4 år yngre än jag. Jag blir förvånad varenda gång som folk ylar om att han är lammkött. Han
är 81:a, knappast barnet, och faktum är att de som påpekar åldesskillnaden är de som känt en av oss eller båda länge. Vad är grejen? Jag förstår inte...

...Fast jag får inte göra som du och ge honom fina saker. Han är ytterst picky med sin smak och shopping är för honom något sällsynt och närmast sakralt som bäst sköts i ensamhet, så han kan fokusera på ämnet. Expediter som så mycket som sneglar åt hans håll innan han bett om hjälp får honom att gå ur affären. Hittar han mot förmodan något är han som en kalv på grönbete och kan visa små, fina designdetaljer som de flesta människor aldrig ens hade sett. Det är fint. Då blir jag lite stolt ;-)

Postat av: Annika

Åh Hanna! Jag såg Leo på Berns efter Ellegalan och såg direkt att det var han. Eftersom jag var aspackad ville jag gå fram och fnissa och klappa honom på armen och säga "hihihi, good for you, Leo!" och sen springa därifrån. Men jag hade ju hunnit tappa rösten, så det hade bara blivit fniss och klapp på armen, och det hade nog mest uppfattas som en fjortisragg. Så jag avstod. Men fnissade för mig själv och tänkte på hur fina ni är ihop.

2008-02-04 @ 13:55:07
URL: http://beautifulones.blogg.se
Postat av: emzi

Leo är en kept man.

Alla kändisar har ju en kept man.

2008-02-04 @ 14:00:33
URL: http://emmelemzi.wordpress.com
Postat av: Jenny

hihi, underbart! Och yngre män är fint det.. min är 3 år yngre.

2008-02-04 @ 14:31:19
URL: http://pygmeestyle.blogg.se
Postat av: Görel

Snygg näsa indeed.

2008-02-04 @ 16:27:27
Postat av: Caravelle

Han påminner om Patrick Wolf :O fint!

2008-02-04 @ 19:59:25
Postat av: ja

jättesnygg! verkar vara din smak oxå.

2008-02-04 @ 20:29:58
Postat av: G

Galet fin. Cling on to him as if he was your child!!!

2008-02-04 @ 20:55:33
URL: http://punkelikat.blogg.se
Postat av: Annika

Helt sjukt vad jag känner igen honom. Funderar på om han kanske gått i samma skola som jag någongång.

2008-02-04 @ 21:43:22
URL: http://aes25.blogspot.com
Postat av: Isabelle

oj vad vacker

2008-02-04 @ 21:56:46
URL: http://flickr.com/photos/isabellebervenius
Postat av: Anna

Åh vilket superpar, eller man kanske inte får säga par än? Men go sugarmommy go!

2008-02-04 @ 22:37:42
Postat av: Malin

Hanna, är Leo uppväxt på Ekerö!?

2008-02-04 @ 23:42:35
Postat av: Malin

Jag håller med Caravelle! Och Patrick Wolf råkar vara en av mina favoriter, så ja, det är menat som en komplimang. Mycket fin!

2008-02-05 @ 13:16:25
Postat av: Linurven

Oj vilka vackra kindben vill ha! Jag vill verkligen krama sönder den här killen.

2008-02-05 @ 13:52:07
Postat av: Mimmi

Fin han är!

2008-02-05 @ 14:25:32
Postat av: Tilda

Wow, han ser ut som en alv från en saga...
Det enda som fattas är alvöronen.
Han är supervacker!

2008-02-05 @ 19:32:30
Postat av: johannah

men gud.. fan vad sjukt! haha. kändes lite konstigt att se sin gamla 'klassis' & kompis på nån okänd människas blogg :D hihi

2008-02-06 @ 09:00:55
URL: http://johannahthelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback