Sliten

Jag har sovit hela dagen. Det har verkligen behövts efter Modeveckan. Vilket slit! Men förbannat kul har det varit, ska ni veta. Imorgon blir det styling och sedan på måndag så sätter mitt nya jobb igång på riktigt. Hade första dagen i fredags och fick träffa alla och lära mig lokalerna, bonda och ha kickoff för hela projektet. Sjukt spännande, är det!

Snart sätter vi igång och bloggar bra igen. Men har behövt en paus, ska sägas. Även bloggar är något man måste ta semester från ibland när det känns trögare - för att sedan kommer tillbaka med en bang, ny energi och nya idéer.

Kommentarer
Postat av: Madde

Älskar din blogg och är mer än förtjust att du kommer tillbaka med ännu mera energi.
Tycker att du bemöter elaka kommentarer på ett alldeles förträffligt sätt. Inte alls för upprört eller överdrivet utan sakligt och grundligt.
Forsätt så!
Det finns alldeles för många som inte vågar sänga ifrån eller sjunker till samma löjligt låga nivå.

2008-02-03 @ 00:20:03
Postat av: Johanna

Din blogg är super. Personlig och fin. Tack för det!

Postat av: Freddie

Oh, oh. Originalvideon till Sex Dwarf med Soft Cell har dykt upp på youtube igen; get it while it's hot, snart tas den nog bort igen.

http://www.youtube.com/watch?v=MpxFERvvlmI

2008-02-03 @ 23:35:57
Postat av: Göran

Himla härlig blogg! Jag blir inspirerad att skaffa en stil.
Hittills har min stil varit "go gubbe från Göteborg", men nu när jag gör en skiva så kanske jag måste tänka lite mer på hur jag ser ut...
nägon som har något tips?

2008-02-05 @ 20:20:01
URL: http://www.frodinovic.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback