Another time, babycakes!

image2035


Nejmenvafan, nu har jag blivit nedröstad igen! Från att ligga stadigt på de tre förstaplaceringarna (och even etta) till att inte ens vara med tio i topp, vafalls!

De hatar mig verkligen, alla de där som inte gillar... eh, ja. Mig kanske.


Vill vi att Sveriges kanske mest kända feminism, tarm samt fyllebloggare ska vinna en modebloggstävling? Klart vi vill! Mer feminism och tarmar i svenskt mode!

Rösta här!



Ps. Fint i övrigt att Stureplan drivit med det hela och kallat alla andra modebloggar för kopior utav varandra, men satt mitt namn i parantes "Nej, Hanna, inte du". Det vet vi visserligen inte är helt sant, men jag tror inte de vågar annat. De söta små liven. Efter att ha jobbet med mig. Hähähä.


Kommentarer
Postat av: Julia

Haha! Ja du hanna. Jo, men din blogg är så udnerbartfin, inte alls som alla andra, du är sådär härligt myckat av allting, men en massa kloka åsikter. Det är så roligt att läsa din blogg som inte innehåller en massa dagens-outfit-tagenmed mobilen-i-spegelt eller samma kändisskvaller som man kan läsa om på i princip alla modebloggar och som alal redan läst ett par hundra gånger sådär. Jag håller tummarna för dig, för att du är unik och står för det. Kram på dig, Julia.

Postat av: sofia dahlén

det är så himla jämnt mellan alla att det hoppar massa. Ena sekunden är någon topp tre och nästa inte ens på listan... det är som chokladhjulet på skansen ungefär, vem som vinner beror på när dom trycker på stop-knappen :)

2008-01-09 @ 17:28:03
URL: http://www.conspicere.se
Postat av: Jeanette

Ja fast du har ju Sveriges bästa blogg, fast kanske inte just MODEblogg..

2008-01-09 @ 17:51:56
Postat av: Evis

Alla gånger att jag röstar på dig. och Sofia, och Annika.

2008-01-09 @ 17:59:48
URL: http://omstil.blogg.se
Postat av: victoria

Haha, texten som skrivits om modebloggarna stämmer verkligen! Men istället för att skämmas eller för att vilja försvara modebloggare, blir jag bara mer förälskad i fenomenet av att läsa texten. Och det är sant att vi har varandra som förebilder, vilket också återspeglas i val av kläder hos många. No offence Hanna, men om du ska vinna bör du nog vara lite mindre cool och originell, och istället mer minikjol-och-tee-med-coolt-tryck-och-peacehalsband-som-alla-andra aktig! Eller så fortsätter vi tro på halvlögnen att man kommer långt på att vara originell i bloggvärlden. :P

2008-01-09 @ 18:08:14
URL: http://svartvitlila.blogg.se
Postat av: pernilla

jaa, skyll inte pa mig, jag ger dig en tia varje dag och nu har jag t om lyckats lanka till din blogg och uppmana min hela 18 lasare att rosta pa dig! Bra va!

Lycka till

2008-01-10 @ 04:20:50
URL: http://lillapernilla.blogg.se
Postat av: Maria

Nu läser jag ju inte modebloggar i allmänhet, fick gå in och kolla på några för att veta.

Japp, det ska vara mer tarmar och feminism i modebloggarna, så jag fick ju ta och rösta på dig då! Även om det här kanske inte är en direkt modeblogg..

2008-01-10 @ 13:49:24
URL: http://media-via.blogspot.com/
Postat av: Annan Hanna

Pause.se gör ju detta för att få en fin klick-statistik att visa upp för annonsörer. Så ere. Därav systemet med 1-10 och att dom låter en rösta flera gånger (utan att behöva tömma ehla jävla dataminnet). Det kommer vara jmnt hela vgen och deras klickstatistik kommer att vara helt sensationell. Men klart man är där ändå och klickar tior på Hanna. Och på Sofia Dahlén. :)

2008-01-10 @ 16:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback