Grattis på födelsedagen, Johan af Geijerstam!


image2021
Bild snodd från Facebook. Hans kompis som tagit den heter Märta Thisner.


När en manlig Fashion pap-kollega och tillika eminent
herrbloggare fyller år så måste man passa på att gratta. Speciellt när man egentligen inte just känner personen i fråga, men upplever dem som en briljant individ och vill ha en ursäkt för att uttrycka detta.

Se det lite som ett tack till hyllningarna i dina Fashion Paparazzi, samt ett tillfälle för mig att säga det här.

Johan af Geijerstam har jag träffat ute vid kanske 2-3 tillfällen, skulle jag tro. Vi har inte talat mycket, och vid ett tillfälle så fylledansade vi en aning kackigt på WESC-festen i ungefär, ja, en halv minut. Möjligtvis. Men man blir glad när man träffar Johan, för han har ett sånt där hjärtligt leende som sprider sig från mun, till ögon och som verkar lysa i hela hans kropp. Och sånt är välkommet. Det blir man glad av.

Och jag är ytterst övertygad om att alla Johans vänner känner likadant och att de kommer att ge honom en fantastisk födelsedag.

Grattis på födelsedagen, Johan af Geijerstam!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis Johan!!

2008-01-08 @ 14:49:21
Postat av: Tova

Vet du Hanna? Inatt drömde jag att jag var kär i en ledsen clown. Han var ledsen, för han var vallon men fick ändå inte vara med i din vallonarmé för att han inte hade tillräckligt med talang. Så han vandrade omkring i sin clownmundering och rökte och var allmänt nere.

Jag var tvungen att rita honom, han är sjukt snygg, dumma dig som dissade min clown!

http://irinisa.blogg.se/images/clownsmoking_copy_1199799784.jpg

Postat av: Cassie

Grattis till hoooooonom!! :)

2008-01-08 @ 15:42:52
URL: http://Cassie92.blogg.se
Postat av: Jenny

Han ser intressant ut, grattis!

2008-01-08 @ 16:30:52
URL: http://pygmeestyle.blogg.se
Postat av: Benita

Läste på din presentation att vad du var, journalist, stylist och allt det. Önskar jag hade alla utbildningar du hade. Vad jobbar du med nu?

2008-01-08 @ 16:57:41
URL: http://schoultz.blogg.se
Postat av: michaela

ja och på toppen av allt det där bra så är han en rikttig stilig karl också. grattis!

2008-01-08 @ 17:09:15
Postat av: Hanna Fridén

Tova: Vilken fin historia! Den ska få en fin liten plats här i bloggen, tycker jag. Fina Tova.

Benita: Jag är inte utbildad inom något! Folk rycker och sliter i mig ändå. Knasigt nog. Folk gillar vad jag gör. Det är trevligt. Jag halkade in i mediabranschen av ett bananskal och hade aldrig planerat något annat än att bli, säg, serietecknare.

2008-01-08 @ 17:21:43
URL: http://frankincense.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback