Hannas Nattbok på Stureplan.se

Jag har ett nytt format på Stureplan som heter "Hannas Nattbok". Det kommer att köra varje måndag och handlar om min utevecka.

Om jag någonsin gjort något för att förstöra mitt rykte så är det här bannemig det.

Jag skriver om mitt dramatiska dejtande, hur David Roiseux pillar Spy Bars pointer på snoppen, hur jag och Robert Grave blir insmugglade bakvägen till Berns och vilka söta modellkillar det är som vill gå på dejt med mig. Bilder på när Patric Öhlund häller öl på sig själv. Vilken i alternativscenen som en delägare i Stureplansgruppen bänkat på. Mycket fint, det hela.


Om ni tyckte att bloggen var ocensuserad så har ni inte sett någonting.

Läs det här:
Hannas Nattbok, exklusivt för Snuskplan.se



Jag känner mig smutsig. Och det är fint.

Kommentarer
Postat av: modemuppen

"Daniel hallberg (stockholmsgruppen)"?
Marion Vain menar du väl?

2008-01-14 @ 23:17:01
Postat av: Anonym

Hahaha, det här måste vara det roligaste du gjort!

2008-01-15 @ 07:35:33
Postat av: Görel

Du är modig ^^

2008-01-15 @ 17:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback