Jag försöker ragga

Jobb, jobb, jobb!

Snart börjar jag med mitt nya jobb, mina vänner. Det kommer bli jättespännande. Just nu sitter jag och försöker övertala Carl M Sundevall om att han kanske skulle vilja raka sina ben i direktsänd TV, men han svarar inte. Buhuhu.

Umbalumba. Nu ska jag fortsätta jobba stenhårt hela dagen och sedan kan Devi eventuellt få övertyga mig om att bli full igen ikväll. Men jag vet inte. Jag hade det väldigt trevligt igår, and hear this! Jag började ragga lite på en kille som stod brevid mig i baren. Det har jag nog aldrig gjort förut. Så här gick det till!

"Jaaah, så, vad gör du när du inte serverar drinkar i Humlegården?"
"Hmmm, jag serverar inte drinkar i Humlegården, men däremot öl på Riche!"
"Aha, jag förstår!"
"Men jag är inte så bra på drinkar, det är illa, så jag får inte så mycket dricks."
"Attans bananer."
"Vad gör du själv, när folk som jag inte serverar dig drinkar i Humlegården?"
"När jag inte festar? Vad jag jobbar med? Tja, samma tjaffs som alla andra som går på Riche gör. Mode. Text. Bild."

Prataprata. Men sedan kunde han inte hänga kvar, för han hade redan ett ragg. Damnit! Men jag kände mig väldigt modig, ska ni veta. Den här killen är jävligt snygg och någon som jag spanat på i ögonvrån ett bra tag. Kanske nästa gång, alltså.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hoho, igår fick jag sökfrasen "hanna friden topless" i min besökslogg. Tyckte att det var skitroligt, tills jag kom på att personen nog inte sökte topless-bilder på dig utan snarare debattinlägg. Attans. ;)

Postat av: ida

Hehe go girl, he is yours!

2008-01-03 @ 20:43:40
URL: http://sucre.blogg.se
Postat av: Anonym

alla som hänger på riche sysslar inte med "mode. text. bild."
bara så att du vet.

2008-01-03 @ 21:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback