Jag och min bästis Fritjof från dagis

image2000

Hallå! Jag och Fritjof Granström, min bästis från dagis, har en helkväll tillsammans.

Vi har varit ute på hans favoritsunkhak på Söder. Nu ska vi vidare till Stureplan. Vi kör en snabb avstickare hem till mig med vin. Allt är fint. Och jag är glad.

Vi har gått igenom så många minnen.

Bland annat hur jag gick in i kuddrummet och Fritjof, Jocke och Robert lekte tillsammans. Jag frågade om jag fick vara med. Robert och Jocke svarade unisont: "NEJ! Inga tjejer här! Leker inte med tjejer!" varav Fritjof blev sur på dem, vandrade ut ur kuddrummet, tog min hand och sa: "Hanna. Jag leker mycket hellre med dig."

I övrigt har vi delat minnen om våra Top Hats (glass) vi brukade dela utanför vårat dagis.

Och sedan, självfallet, det enda andra mötet utanför dagis. Jag hade på mig en rosa klänning med en bröstficka i hård bomull. Gick till knäna, ungefär. Vi gick och köpte tecknade porrbilder och Fritjof berättade om sin dåvarande porrförening han hade med sina dåvarande polare. Det här var runt ettan till trean i lågstadiet. Sedan fick han asmycket utskällning av sin mamma. Tecknade porrbilder alltså. Genans. Porr. Allt det. I den åldern.

Och idag har vi det fullständigt fantastiskt, ska ni veta.

Nu fortsätter vi.


Kommentarer
Postat av: Tankar...

Kul att hitta tillbaka till en sådan gammal polare!
Inte fy skam att han dessutom ser väldigt bra ut =)

Postat av: Elina

Min lågstadiebästis heter Granström också : D

2008-01-05 @ 11:23:02
Postat av: Evis

Vad kul att du inte blev besviken!

2008-01-05 @ 11:35:38
URL: http://omstil.blogg.se
Postat av: fen

Fint att ni funnit varandra, du och dagiskillen :)

Såg nyss i kalendern... grattis! :)

2008-01-05 @ 14:24:40
Postat av: Je suis une bra parti

OK, nu blev jag lite kär i Fritjof!

2008-01-05 @ 15:08:47
URL: http://EttBraParti.blogg.se
Postat av: Fritjof

Grymt kul igår!
Är inte så kaxig idag, ska försöka göra något att äta.
vi hörs snarast

2008-01-05 @ 20:25:20
Postat av: Jenny

Härligt!

2008-01-05 @ 21:28:23
URL: http://pygmeestyle.blogg.se
Postat av: d

Jag kom på att du är så jävla vacker, (ingen nyhet!) men på den här bilden ser du ut som en vacker fransk dam. Allt i ett! vacker, söt, busig stilig :P hihi Ps: Du borde ha den där mörkbruna mjuka färgen på håret, (om det inte är den du har redan) för du passar så jätte bra i den!

2008-01-05 @ 22:02:58
Postat av: Hanna

Han liknar Billy Corgan i Smashing Pumpkins

2008-01-06 @ 22:15:29
URL: http://dethararingenblogg.blogg.se
Postat av: Hanna Fridén

d: Tack så hemskt mycket, vad glad jag blir! Och angående håret så är det den sommarblekta versionen. Utväxten är mycket mer svartbrunråttfärgad, typ. Jag gillar också den mjuka tonen du pratar om, men utväxten har blivit så pass lång nu att det verkligen är en tydlig skillnad så jag måste nog färga det i min egen, bruna nyans snart :/

2008-01-07 @ 23:02:43
URL: http://frankincense.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback