Rösta på mig på Herrbloggen!

image2078


Se där, vad roligt. Herrbloggen tog bara med två bidrag. Bland annat Christian Remröd som klär sig helt oklanderligt, och så, förstås, jag. I transad variant.

Så, ja. Nu ska man rösta på det bästa bidraget. Om mina bloggläsare går och röstar på mig så kommer jag helt otvivelaktigt att vinna, med tanke på att jag har så mycket fler besökare än Herrbloggen. Den som vinner ska intervjuvas om manligt mode och stil.

Och det vore väl väldigt kul, så säg?

Rösta på mig här!

Kommentarer
Postat av: jos

Givetvis. Hanna "utan hämningar" Fridén. Who else?

Postat av: Anki

Har röstat :D

2008-01-17 @ 07:41:35
URL: http://www.markman.be
Postat av: Lisa

Hej!! Trodde det var Johnny Depp där i kalle och Chokladfabriken ett tag!! haha, snygg även som kill! :D

2008-01-17 @ 08:50:38
Postat av: Annika

Men Hannes, varför så trumpen?

2008-01-17 @ 12:25:43
URL: http://beautifulones.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback